Nekad antisvirus | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antisvirus

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199047791553/

Ditt Hex-ID: 110000140d253c1

Vad är din discord tagg? antisvirus

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: 20231227221926_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig eftersom dom trodde att jag rdm en person eftersom jag dödade han men det va inte riktigt det jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina två kollegor som jobbar på QPARK åkte runt och letade efter felparkerade bilar när det tycker upp en person i en ambulans som säger åt oss att följa med till ett garage. Vi följer efter han och då kommer det två grabbar till. När jag då hoppar ut min bil så tar en av grabbarna bilen och då hotar jag han att jag ska slå ner han om han inte ger tillbaka den. Han hoppar tillslut ut efter att han har kört på mig flera gånger och då tar jag fram mitt baseboll trä och slår mot han. Det va inte riktigt menat att han skulle dö utan att han skulle lära sig en läxa. Sen när jag hade råkat döda han så tog jag upp han och började åka mot sjukhuset eftersom det inte va menat att döda han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det va en felaktig ban eftersom han förtjänade att bli slagen eftersom allt han gjorde mot mig och det skulle ha räckt med en tillsägelse.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger tidigare och då har jag tänkt igenom mina misstag och lärt mig till nästa scenario.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda var att kanske inte ta upp basebollträet och slå han eftersom det gör mer skada.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte ta upp mitt basebollträ för att slå någon eftersom då är det större chans att dom dör.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Qpark ska inte slå ner folk det är för lalligt. Sunt förnuft

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka