Nekad antisvirus | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antisvirus

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? Antisvirus

Ange ditt födelsedatum 31 Oktober 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar kanske runt 5-6 timmar per dag beror på om det är helg eller inte.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Nästan 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/712199675519959070/1130878399062212608/20230718165929_1.jpg

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgift att hålla rpn på servern bra samtidigt som hen spelar själv. Om någon gör ett regelbrott ska sv agera på brottet och klippa det. Det ansvaret en servervakt har är att stänga av spelare som inte har skött sig på servern och brutit mot regelbrott. Genom avstigningen så ska personen lära sig av sina misstag. Om jag tycker att straffet ska förlängas så kan jag skicka in ett klipp till Staffs så dom kan förlänga det. Servervakten ska underlätta jobbet för staffsen så inte det blir alldeles för mycket jobb. Alltså mindre regelbrott ska SV ta hand om och det stora sakerna ska Staffs sköta.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker att jag ska bli servervakt eftersom jag vill höja rp nivån på servern. Jag vill även underlätta jobbet för staffs så att dom kan fokusera på dom större sakerna. Under den tiden som jag har spelat så har jag stött på flera lallare som har lallat och det tycker jag är synd eftersom det finns många som vill spela seriöst. När jag stöter på folk som lallar sönder så skickar jag till staffs men jag får nästan aldrig ett svar så därför vill jag kunna banna och kicka för att lära folk att rpa bra. Jag vill att alla ska få en bra rp upplevelse.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse betyder att man använder sig av SV perms dåligt alltså att man t.ex. revvar sig för att vinna scenariot. Det är också fel att att revva sig själv för att få full mat, dricka och hp. Alltså man använder sig av Perms för att förenkla och förbättra för sig själv och sina polare.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Har ej tagit intervjun på 48h.

Du får ansöka igen om 1vecka. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka