Accepterad Antibes | Ban överklagan [RoXx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
A

Antibes

Gäst
Användarnamn: Antibes

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/antibesss/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Antibes

Vad är din discord tagg? Antibes#4264

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Du har blivit permanent avstängd för: kör tjänstefordon, vdm"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag missförstod reglerna och inte visste hur jag skulle tolka det till 100%.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde först runt i min vanliga bil och det var mycket d-sync och lagg vid denna tidpunkten så att det slutade med att min bil gick sönder. Jag hade inga pengar till att reparera bilen och det verkade heller inte vara någon mekaniker tillgänglig. Dock så såg jag en Volkswagen Caddy som tillhörde Mekonomen och jag valde att ta den. Er regel om att inte ta utryckningsfordon så tolkade jag som att ni syftade på blåljuspersonal dvs polisbilar och ambulanser. Jag tog det därmed helt omedvetande och ställde mig först vid bilfirman. Det kom en person som jag hade sett med kniv innan och bad mig hoppa ut ur bilen för att jag inte var mekaniker. Jag trodde han sa det för att han skulle råna mig så istället backade jag ut och där kom det en person springande som var i vägen. Jag råkade köra på honom även om det inte var så illa och körde sen iväg och ställde mig vid garaget. Kort därefter så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannlysningen är kanske inte helt felaktig men jag tycker att regeln kring utryckningsfordon är väldigt otydlig för det sägs inte riktigt vad som klassas som utryckningsfordon. Just då kanske jag inte hade läst reglerna jättenoga heller men efter jag läst det i efterhand känns det väldigt otydligt enligt mig. Sedan så har jag heller verkligen inte VDMat någon medvetet och det bör ni kunna skilja på när det gäller ett scenario. Tycker inte detta var värt en permanent ban och därmed ansöker jag om unban.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Just i stunden hade jag inte någon aning om det och jag inser att jag kanske borde frågat en staffmedlem ifall jag var osäker kring en regel. Till nästa gång har jag också lärt mig att läsa reglerna mer noggrant (vilket jag har gjort) och vara mer försiktig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, läs det jag skrev ovan!
Kortfattat så har jag lärt mig att vara mer försiktig och läsa reglerna mer noggrant. Även kontakta en staff ifall jag är osäker kring någonting eller undrar över en regel.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka