Accepterad Anti00 | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anti00

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/benim12773/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ante Karlsson

Vad är ditt discord namn? Aaantiii#2175

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl Bergqvist och är en svensk man som är uppväxt i skogarna i småland, han levde ett helt normalt svensson liv tills hans mamma dog i en bil olycka hans pappa blev en alkolist och drog missbrukare, Karl försökte hitta ett umgänge då han inte hade så många kompisar, han började komma in i fel kretsar och blev sedan en springpojke. Genom åren har han bara gått upp i kretsen och blev sedan en av ledarna. Han fick mer respekt genom tiden, men han var alltid snäll och treclig då hans mamma uppforstrat han så. Han har nu många kompisar då han är snäll och trevlig, och inte blyg. Han är 99:a och är då 22 år gammal. ibland har han lätt att tappa kontrollen när han blir arg men han är ofta väldigt lugn. han uppför sig bra i samhället och i trafik. men han håller några saker hemligt för många, men hans närmaste vet, det är att han håller på med olagliga verksamheter med sina polare, tillexempel droger och bilstölder.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill ha medlemskap för att få tillgång till mer saker, tillexempel att sälja droger mm. att vara medlem gör också så att din röst hörs mer då du kan komma med förslag mm. jag vill också ha tillgång till hela discorden också vilket kan hjälpa med att kommunicera mer med andra. jag tycker jag förtjänar att vara medlem på unive för att jag anser att jag kan hålla hög nivå på rp då jag har 145 timmar totalt på fivem, för jag har spelat på många servers innan. jag kan ofta vara aktiv också speciellt under sommarlovet!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en stor server med bra kvalite, vilket är bra då det finns mer möjlighter till mer scenarieos och att lära känna folk, det finns mycket att göra då det finns många jobb.

Hur hittade du Unive? Jag har vetat om servern ett tag men inte gett det en chans då jag inte trodde det var en server med så mycket hög rp nivå, jag trodde det var mer lallare mm. sen så berättate en kompis för mig att det var en bra server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att bli rik och få många fina bilar, och bli omtyckt i staden. Jag hade velat gå med i något gäng eller skapa ett gäng. och att bli kriminell och dra in mycket pengar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att gå med i ett kriminellt gäng är min önskan, och bidra till bra scenarieos och roliga konservatinoer.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej har gått över till bara unive, men har spelat på många servrar innan.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top