Accepterad Anti00 | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anti00

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198370978985/

Ditt Hex-ID: 1100001187afca9

Vad är din discord tagg? Benim/ Benim#7170

Vem var det som bannade dig? Albin

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag bråkade med en kille och tog upp min kniv för att skrämma och när han fortsatte slå mig så började jag knivhugga han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade varit i klädaffären och en kille på en motorcykel var utanför, vi började prata sen började vi bråka han hoppade då av sin mc och började slå mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde delvis fel med att knivhugga han, men jag tog upp den för att skrämma han och han fortsatte slå mig så jag slog mot han. Men att jag är lallare, det tycker jag är fel för jag har sökt jobb på securitas, jag har spelat länge och jag gillar och spela. Jag tycker jag borde bli unbannad för att detta är första och sista gången detta händer. och i mina ögon så var detta varken lallare eller riktigt fel av mig. då han fortsatte slå mig även fast jag drog upp en kniv.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Av det jag minns var det bara en 60 minuters ban, för att min kompis sa ``fuck aina`` när vi åkte förbi och dom trodde jag sa det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade inte behövt ta upp kniven men du hade jag dött. Och det var nog överdrivet att ta upp kniv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, tänka till en extra gång jag gör något.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka