Nekad Anti | Whitelist ansökning [Martin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anti

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Anti

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198240938628/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Anti#0819

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 1998

Berätta om din karaktär. Vincent Andersson, 19 år gammal, föddes på Östra Sjukhuset i Göteborg 2001.
Han blev uppvuxen i ett fattigt fosterhem utan fosterföräldrar som brydde sig om honom, han flyttade ut från dom när han var 18 år gammal, sedan dess har han levt på gatorna- tills nu när han sparat pengar från allt tiggande har han äntligen råd att skaffa körkort och skaffa jobb så han kan flytta in i sin egna bostad!

Vincent gillar inte direkt att prata med människor och håller sig helst för sig själv. Vincent är en väldigt omtänksam person och lojal.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill kunna bidra med en bra RP och vara en del i multistaden och utveckla både min egen och andras RP. Jag tar regler på allvar och jag behandlar alla så som jag själv vill bli behandlad. Jag skulle också i framtiden vilja jobba som polis eller sjukvårdare så jag kan få dela med mig av mina RP kunskaper.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill kunna tillföra så gott RP jag kan samt utveckla andras RP om de önskar.

Hur många timmar har du på FiveM? 4-5 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag kollade igenom svenska servers på listan och Multistaden passade in i mina kriterier.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, ingen annan, jag är ny just inom FiveM, spelat och roleplayat på gta online (530 timmar speltid)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka