Nekad antestvgaming18 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antestvgaming18

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Antonio

Vad är ditt discord namn? AntesTvGaming18

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jinu Saja han är 20 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Han är snäll rolig och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hans bakgrund har varit si sådär när han va liten så blev han oftas mobbad i skolan och hemma var det inte heller så bra så han hamnade lite snett i livet om man säger så man sen rymde han hemifrån till några andra som han tjände och där blev allt väre han blev inblandad i massa skit men efter två år så blev han fri från allt det där och hans framtidsplaner är att han ska vara lucklig ha familj två barn en hund lyxbilar och lyxhus

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan birda med att hjälpa folk som behöver hjälp och hjälpa dom nya som kommer

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att agera på ett sätt som gynnar den andra parten istellet för att gynna dig själv eller ditt eget lag

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag jag bråt mot två regler ena va för länge sen de var att jag kallade nån för alien och den andra va för några månader sen då dissade jag unives server och efter det har jag lärt mig mycket

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Radom deathmatch det innebär att döda en annan spelare utan någon som helst anledning eller utan någon form av rollspelsmässig interaktion innan VDM Vehicle deatmatch vilket innebär att du använder ett fordon för att döda eller skada andra spelareutan någon rimlig anledning eller rollspelsmässig anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ingen aning

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka