Nekad antestvgaming18 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antestvgaming18

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Antonio

Vad är ditt discord namn? antonioalkerud2005_03008

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nils einar grönberg

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nils einar grönberg han e snäll rolig och omtänsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: hus fru och ett barn

Vad kan du bidra med till serverns RP? den är bra som den är

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja, man kan spela för motpartens vinst i ett scenario, men om man ska spela för motpartens vinst beror på situationen och om det är etiskt eller juridiskt lämpligt. I vissa fall kan det vara en del av ett spel, som att "spela för sin motståndare" i ett parti schack för att skapa en mer utmanande och intressant situation. I andra fall, särskilt i finansiella scenarier, kan det vara olagligt och straffbart att spela för någon annans vinst utan tillstånd, eftersom det kan leda till intressekonflikter och penningtvätt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag kallade en för n ordet och då blev jag bannad men jag har lärt mig den regeln ochalla andra regler

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Inga rasistiska eller nazistiska uttryck är tillåtna, och undvik diskriminering baserad på religion, etnicitet eller kön.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? fråga lltid om hjälp de gynar dig i livet längre fram

hej din ansökan ta lite längre tid än vanligt att granska. Tack för ditt tålamod

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan
Anledning: ej kompleterat sin ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka