Accepterad Anteson | Medlem ansökning [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anteson

Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? anteson

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2008

Berätta om din karaktär. Lars Andersson, 35 år, är en livsnjutare och en äkta social fjäril. Uppväxt i en småstad någonstans i Sverige, fann Lars tidigt passionen för bilar, och det har blivit en central del av hans liv. Att köra bil är för Lars inte bara ett transportmedel utan en form av konst och frihet. Han älskar känslan av att susa fram längs vägarna, vinden i håret och favoritmusiken dunkande från högtalarna. Bilarna är inte bara fordon för honom de är förlängningar av hans personlighet och stil. Familj och vänner är Lars klippor, och han värdesätter varje ögonblick spenderat med dem. Han är öppen och ärlig, och hans vänner älskar honom för hans autentiska och jordnära natur. Lars trivs bäst när han är ute med sina vänner, antingen på vägarna i sina älskade bilar eller på någon avkopplande plats där skratten är höga och stämningen lättsam. Han är inte främmande för att kasta sig in i en fest och dansa natten lång. Lars Andersson är en enkel man med en passion för bilar, en kärlek till familj och vänner, och en instinkt att leva livet till fullo. Han är en påminnelse om att lyckan ofta finns i de små stunderna och att vägen framför en, bokstavligen och metaforiskt, är värd att utforska.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig och bra rp för att alla parter ska få roligt. Scenarion som är roliga för alla och som är bra och utvecklade långvariga scenarion. Jag kommer se till att båda parter i ett scenario ska ha det roligt. Raportera buggar jag hittar och skicka förslag på vad servern kan behöva. Skaffa jobb så fort som möjligt, till exempel bilaffären så att folk kan köpa bilar. Jag kommer att rpa varje dag. Få mer liv i servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Spela för att alla parter ska ha roligt i scenarion, inte bara spela för sin egna vinst. Man ska inte bara spela för att vinna scenariot, man ska spela för att alla ska ha roligt i scenariot. Ge de andra parterna en chans att vinna. Till exempel om polisen stannar dig, så kör man iväg dirket så det blir polis jakt sen börjar man skjuta mot polisen för att det ska vara roligt för en själv. Men om man stannar när polisen stannar dig, och pratar med polisen så blir det roligt för båda parter och blir ett "riktigt" scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det kan jag. Rdm - Random Death Match, man dödar någon utan giltligt bakomliggande scenario. Vdm - Vehicle Death Match, använder sitt fordon som vapen utan giltligt bakomliggande scenario. NLR- New Life Rule, om man dör i ett scenario så kan man inte komma ihåg efteråt vad som hänt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag började spela på Unive 2021, blev medlem kort efter. Sen slutade jag spela 2023.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka