Accepterad Anteson | Medlem ansökning [DIN0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anteson

Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198808662651

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Anteson#3683

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sven Jönsson. Han är 23 år. När han var liten bodde han i USA, Han förlorade sin pappa i en skottlossning. Han växte upp i USA men ny har han flyttat till Sverige och har lärt sig flytande svenska. Han flyttade till Sverige för att utbilda sig till polis eller securitas och göra det hans pappa gjorde. Han är också intresserad av bilar och motorer. Han gillar att hålla på med på med bilar genom att köpa sälja och fixa till bilar. han har ingen annan familje medlem i staden eller landet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan hålla en bra rp nivå och inte lallar. jag följer även alla regler. Jag har inte spelat spelt så länge så jag är kanske inte den bästa spelaren men jag vill få en chans att prova.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av Unive för att ni har väldigt många spelare och det gör det roligare att rpa. Ni har unika jobb och unika skripts. Vilket också gör det mer intressant och roligare rp. Jag blir också intresserad eftersom att min kompis har sagt väldigt mycket bra saker om servern och communityt.

Hur hittade du Unive? Min kompis har berättat om Unive vilket gjorde mig intresserad. Har även sätt lite på youtube och twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspelande är att rollspela så bra som möjligt. Det finns många mål på vägen och det ska jag kämpa för om jag blir godkänd. Tillexempel att inte gå ooc som är vanligt att många gör och att följa alla regler.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att jobba för polisen eller securitas. Mitt mål är också att få så bra rollspel nivå som möjligt vill också undvika att bli bannad eller kickad. Såklart finns det många mål på vägen till securitas och polis men ska försöka rpa mig dit.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Har provat att köra på andra men ingen är lika bra som Unive. Så är inte aktiv deltagare i någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka