Nekad Anteeeeee | Medlem ansökning [panda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anteeeeee

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/ghfv-mjhd/ndtpnqfj (vänkod: 1161725522)

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Kattiga Ante#7845

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är väldigt snäll och glad. Min karaktär gillar att jobba och vara med kompisar och vara ute och köra bil. Som jobb hade jag velat vara pilot eller polis eller bilsäljare. Min karaktär är rolig för den hittar på roliga saker och har roligt med mina vänner. Mitt liv började i ett hus med min familj med min pappa och mamma. Min pappa gick bort i cancer. Mamma sa till mig att skaffa ett jobb. Jag började prata med min kusin Jonathan som jobbade på en bilfirma i stan. Jag började praoa där och det var kul. Jag fortsatte vara där och jobba och sen börja jag där. Jag fick mycket beröm om att jag var bra. När jag kom hem så mamma att jag kunde fortsätta jobba och jag sa ja. Jag fick lön och jobbade på. Då började jag vara krim och råna folk. Efter 10 år var jag 20 år och började sälja bilar igen och livet blev bra och allting rullade på. Efter en månad så bestämde sig min karaktär för att ansöka till polis i staden för han tyckte att de var ej ordning i staden för folk bröt mot alla trafikregler och alla körde för fort. Då sökte jag till polis och fick ta en intervju. Den intervjun gick bra och jag fick jobbet som receptionist för jag hade ej tagit någon utbildning än. Nästa dag fick jag frågan om att ta en utbildning med chefen och tackade såklart ja. På utbildningen fick man lära sig om hur bilen och alla kommandon i radion fungerar. Jag var nöjd över mig själv som lyckats bli polis. Mitt liv rullade på och var glad i alla sina dagar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har hört mycket bra om denna server och har blivit väldigt intresserad av denna servern när jag fick five m rp. Mina vänner kör på denna server och de säger att den är bra så därför hade jag velat vara medlem på denna server då jag vill utveckla min rp till en ny nivå då de blir roligare för mig och för alla andra på denna server då de blir en bättre rp och en bättre server. Några av mina vänner kör denna o vill vara med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och en rolig rp. Jag kommer också att bidra med en bra framställning som tyder på att jag är seriös och ordentlig i mitt rp då jag har kört five m i över ett år innan. De som jag kommer bidra med som kommer utveckla servern bättre är att när jag ser någon bryta mot en regel e.x powergaming då han krockar och sen kör vidare som ingenting har hänt, då kommer jag göra en rapport och klippa de så jag har bevis som tyder på att de är han när jag skickar en rapport till er staff. De kommer jag bidra med så den kan utvecklas bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte ska förstöra motpartnens scenario som den gör för de förstör rp:n och blir ett dåligt scenario av de hela.

Hur hittade du Unive? Som jag skrev innan så har jag har hört mycket bra om denna server och har blivit väldigt intresserad av denna servern när jag fick five m rp. Mina vänner kör på denna server och de säger att den är bra så därför hade jag velat vara medlem på denna server då jag vill utveckla min rp till en ny nivå då de blir roligare för mig och för alla andra på denna server då de blir en bättre rp och en bättre server. Anmäl

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka