Nekad Anteeeeee | Ansökan till Servervakt [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Anteeeeee

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? Anton Dahmer#7845

Ange ditt födelsedatum 9 Februari 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar upp och klär på mig sedan borstar jag tänderna, sedan går jag till skolan där jag går i ungeför 6-7 timmar och har lektioner så jag lär mig saker och blir mer utbildad. Sedan efter skolan så går jag hem eller så åker jag för att gymma eller är med nån polare. Men när jag väl kommer hem så går jag in på datorn och startar igång fivem och går in på Unive, eller så pluggar jag. Om jag har prov eller läxor så gör jag såklart dom. Sedan äter ja middag, sedan spelar jag väl eller gör något annat. Efter det så går jag o borstar tänderna och går och lägger mig eller så lyssnar jag på lite musik.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Kanske nån vecka men har varit medlem tidigare och det var jag i ca 5 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) (Går inte att skicka en bild här, men den som läser detta kan skriva till mig på discord så har jag bilden redo och klar direkt)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att underlätta för staffsens arbete, sedan att få bort alla lallare som inte kan bete sig i Rp och alla regelbrytare som behöver läsa på om regler. Dem behövs för att hjälpa till staffsen på traven så att servern blir ren så inga lallare eller folk som förstör för staffsen. Servervakter behövs ju ganska mycker för att ta hand om större ärenden än en icke medlem som inte kan bete sig eller som inte kan rpa på ett bra sätt. Så att servern får ett bra rykte och folk kan trivas här och se servern som ett gott exempel. Servervakter ska även kunna kommandon och sådant för att kunna hjälpa till om det skulle behövas användas fast i dem flesta fall så ska det inte behövas då man borde rpa på det mesta som går att göra på ett sunt sätt. T.ex ta bort en bil eller hjälpa nån med nåt viktigt där en servervakt behövs.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag gillar att hjälpa till i staden och se till så att alla kan trivas här genom att jag finns för att lösa det om någon bryter mot en regel eller om någon lallar. Har funderat rätt länge också på att bli servervakt men har aldrig blivit av, men nu ville jag testa

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption händer mest inom yrken där man tar pengar från kassan för sin egen ekonomi istället för att använda sig av sin lön eller typ att man pimpar sin bil gratis om man jobbar på vianor. Abuse är tex att man använder sig av ett kommando för sin egen fördel under speciellt scenarion men även allmänt, tex om jag är i ett scenario och har toogle id på eller om jag har blivit dödad men vill inte bli 12 timmad så jag revivar mig själv för att slippa det.

Tillbaka