Accepterad Antebeast | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Antebeast

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199131570729

Ditt Hex-ID: 110000145d0b229

Vad är din discord tagg? Ant3beast#1187

Vem var det som bannade dig? Christoffer Wanzel Dysphoria #7877

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: slåss utan krim roll och försöker sno bilar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? tror det vart ett missförstånd då jag inte hann yttra mig och blev bannad direkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag krockade min bil och såg att de låg ett par sportbilar vid en parkering och såg att de stog en kille och försökte öppna dörrarna på en av dom så jag sprang dit och lyckades hoppa in i en sportbil och åka iväg en bit sen dog den och ägaren till bilen såg mig och började springa efter mig och slår ner mig så jag dör sen ber han christofer att banna mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det står inte i reglerna att man ej får sno en bil om det inte är en tjänstebil förstås, jag tycker inte man ska få en bann för man snor en bil som ligger öppen helt random.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte varit avstängd tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunna skippa att ta bilen, men i reglerna står det inte någonstans att man ej får tjuva en bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att man inte ska sno någon bil och kommer inte ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har Godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv
Akam

Tillbaka