Accepterad ante1337 | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ante1337

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton köhl

Vad heter du på discord? ante1337#4845

Ange ditt födelsedatum 15 November 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? under lovet
måndag: 13:00 - 02:00
tisdag: 13:00 - 02:00
onsdag: 13:00 - 02:00
torsdag: 13:00 - 02:00
fredag: 13:00 - 03:00
lördag: 14:00 - 03:00
söndag 14:00 - 02:00

när det är skola
måndag: 16:00 - 23:00
tisdag: 16:00 - 23:00
onsdag: 16:00 - 23:00
torsdag: 16:00 - 23:00
fredag: 16:00 - 01:00
lördag: 14:00 - 02:00
söndag: 14:00 - 23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem på unive sen februari

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) lyckas inte ta en bild men jag skrev ban total och det ståd ban 1 fail rp står upp med sme medvetslös, den var fel aktig då jag var på sjukhus och fick vård. sen ban 2 powergaming och den 3 var ban för vdm. så jag har alltså bara 3 bans.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? en servervakt är en person som står enbart upp för servern den spelar på alltså i det här läget unive. en servervakt är en person som underlättar för staffs igenom att om den ser något fel så kan den göra /kick eller /svban istället för att behöva gör /report. en servervakt hjälper servern med att fortsätta hålla rp nivån bra och få bort såna som lallar och bara beter sig dåligt. en servervakt ska alltid vissa med bra exempel för alla andra på servern.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? jag är lämplig för servervakt då jag kommer ta sv rollen seriöst och inte abusa den samt att jag kommer inte ha den till min egna vinning. jag kommer också ta den seriöst i varenda läge som jag märker att det uppstår ett fel exempel om min kompis gör ett fel så kommer jag fortfarande göra det rätta igenom att banna personen eller kicka.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? en bra servervakt är en person som alltid tar servervakt på ett seröst sätt samt att han är trevlig och snäll mot andra samt sv ska också vara en förebild för andra. en bra sv gör alltid det som är rätt så om exempel ens kompis gör fel så kommer han fortfarande kicka eller banna han. en sv har bra och hög rp nivå och att han är alltid vaksam med vad dem har är runtom kring en så att han ser ifall en gör fel. en sv ska också fortsätta hålla rpn hög och få den att utvecklas framåt. för om en sv är en person som lallar mycket så kommer det bara sänka rp nivån.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt korupption inom sv är att dem inte bannar sina vänner fast dem gör flertal regel brott men han bara bryr sig inte och lossas som om inget har hänt och bara rpar vidare. korruption kan också vara igenom att jag använder permsen till min egen vinning i scenarion. abuse kan vara att om jag dör i ett scenario så orkar jag inte bry mig så jag ressar mig själv och leker som om inget har hänt med mig. abuse kan också vara att om jag har lite hp så kan jag bara ressa mig för att den ska gå upp igen

Gratulerar, du är vidare till muntlig intervju. Se till att ta den inom 48 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka