Nekad ante1337 | Ansökan till Servervakt [olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ante1337

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton köhl

Vad heter du på discord? ante1337#4845

Ange ditt födelsedatum 15 November 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är oftast aktiv på kvällarna för att jag kommer hem sent från skolan. men på helger så är jag aktiv nästan hela dagen

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem på unive sen februari

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/990554587901599764/1048164572768522260/image.png det är en bild på alla mina 3 bans

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt är exakt samma som medlem bara att den ska banna eller kicka någon när den ser att en spelare i sin omgivning gör fel. som exempel om jag är vid piren och någon lallar och kör på alla då ska jag ta id banna han och skicka ut i förlängning ban. om en sv också ser bilar ståendes mitt på vägen så ska den dv dem så att inte servern lagar. med en lite sammanfattning en sv ska hjälpa så att staffs inte har så mycket att göra hela tiden.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag skulle vilja bli sv för att det finns en hel del som lallar och förstör på servern ochy det tycker jag förstör rpn ibland så jag skulle vilja hjälpa till så att staffs sliper specca runt på varje hörn för att se ifall någon gör fel. jag har också märkt att det är många bilar ut placerade överallt som bara rycker och det skulle jag vilja få ett stopp på för att det tar så mycket på servern så att det blir svårt att rpa utan att krascha. jag skulle också vilja bli sv för att hjälpa staffs att inte ha så mycket att göra hela tiden. sen så vill jag också serverns bästa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. en slags abuse kan vara när man är i ett störe scenario och dör av motståndaren och revvar sig själv för att vinna scenariot. det kan också vara en abuse genom att man har på toggleid i stormningar och liknanden bara för att vinna scenariot genom att se vart alla är. korruption är om man använder permsen på fel sätt som exempel revva sig själv bara för att jag kan. det kan också vara att jag kickar folk mitt i ett scenario för att jag själv märker att jag inte kan vinna det. om jag märker att mina vänner gör fel ska jag banna/ kicka dem även fast att dem gjort fel.
 
Tillbaka
Top