Accepterad antarctica | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antarctica

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/theatrical

Ditt Hex-ID: steam:11000010097845a

Vad är din discord tagg? Noa#0487

Vem var det som bannade dig? Lachy_131

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: xz.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var en kombination av omoget och olämpligt bettende och missförstånd. Jag blev bannad för jag betedde mig olämpligt och sa saker som var omogna men blev 'även missförstod.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade kritiserat servern på ett sätt som inte var okej, vilket resulterade i att jag blev permanent bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var felaktigt att permanent banna mig, men jag förtjänande definitivt en ban på ett antal månader eller år. Jag förtjänar dock att bli bannad för att mina gärningar var omogna och olämpliga vilket jag i efterhand förstod.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror inte jag hade blivit bannad tidigare, dock har jag fått varningar vilket jag inte upprepat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha undvikit att uttrycka min åsikt, eller skulle jag kunnat använda annorlunda ord för att kritisera och förklara varför adminsen hade fel i den konversationen. Kunde också visar mer respekt och inte varit kaxig och argumenterande mot staffsen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det har jag. Jag har mognat definitivt och kommer framöver betee mig bättre och ha en mycket bättre kontroll över vad jag säger och hur jag agerar på och utanför servern. Jag kommer också vara mer bemötande när det gäller admins och ha ett mer respektfullt förhållningsätt när jag kommunicerar med admins och annan staffs.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka