Accepterad Ant-0n | Whitelist ansökning [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ant-0n

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Användarnamn: Ant-0n

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199003267690/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Eriksson

Vad är ditt discord namn? Ant-0n#7520

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär har en väldigt känslig bakgrund, något den inte vill berätta så mycket om men. Jag är en kille på 20 år som bor helt ensam i en lägenhet på Mission Row 69. Jag har dock en liten hund på 3 år som är en Golden Retriever som jag älskar, den är väldigt söt och gullig. Min pappa och min mamma dog i en bilkrasch för ca 4 år sedan så jag har bott själv sen jag var 16 år i deras gamla hus, skaffade mig en hund 1 år efter då jag kände mig så ensam och bort tappad så jag behövde någon att umgås med. Just nu är mina intressen lite allt möjligt tycker det är gott att dricka alkohol så jag brukar gå till Club Costa och köpa mig några drinkar, meckar väldigt mycket med bilar och jag tog en utbildning till att bli mekaniker för ca ett halv år sedan. Bilar är också ett stort intresse för mig och jag har väldigt många favoritmärken. Men min dröm bil är en Ferrari LaFerrari för den är riktigt fin och snabb.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer vara en aktiv spelare som spelar mest hela tiden, då det är mycket i skolan så kommer jag inte vara lika aktiv men kommer spela runt 2-4 timmar per dag beroende på. Men på helger så kommer jag var väldigt aktiv och spela 7+ timmar. Jag kommer bidra med väldigt mycket t.ex bra rp, kommer vara en väldigt trevlig människa som hjälper folk i discord, ingame osv. Kommer bidra väldigt mycket med som sagt aktivitet, bra rp och väldigt hjälpsam. Skulle jag bli t.ex medlem i någon maffia, mc eller något liknade skulle jag bidragit med väldigt bra scenarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det är en rolig server, har spelat ca 10 timmar nu och det verkar väldigt roligt och hoppas på att få ett jobb om jag blir godkänd här så jag kan fortsätta spela.

Hur många timmar har du på FiveM? 500+

Hur hittade du Multistaden? Hittade den på tiktok, och den verkade nice ut.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja, blev bannad i 3 dagar då jag precis hade börjat och visste inte reglerna, men nu när jag spelat 500+ timmar så kan jag reglerna och läst era regler.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar inte på någon just nu, dock spelat på dem flesta servrarna i svenska community, har varit staff på betongen RP, varit massa chefsjobbs m.m.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka