Nekad Ant-0n | Chef-jobb ansökan [Laris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ant-0n

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Användarnamn: Ant-0n

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor Ägare

Vad heter du IRL? Anton Eriksson

Hur gammal är du? 15 år gammal.

Hur många timmar har du på Fivem? Har över 500 timmar.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att hålla på med fordon, meka med fordon och allmänt fixa upp dem är en av mina största hobbys, och har alltid velat blivit mekaniker. Sen att vara chef är just ännu bättre, jag kommer vara väldigt aktiv inom mitt yrke med olika saker, som t.ex anställa nya folk, meka med bilar osv. Kommer försöka anställa ganska många så vi blir ett stort team inom Vianor och så alla i staden får den hjälp dem behöver med sitt fordon. Kommer se till så alla jobbar, men kommer även att låta dem ha sina raster, ut o åka sin egna bil ibland osv. Tycker inte vianor har varit särskilt aktivt på senaste tiden och det vill jag ändra på, så det är en stor anledning varför jag vill bli chef på just Vianor så jag kan få chansen att bygga upp yrket så det blir mer aktivt. När jag tar mina anställningar kommer jag givetvis ha olika krav på folket, så jag verkligen hittar dem rätta personerna. Kommer vara mesta dels på jobbet, så alla som behöver få hjälp med sitt fordon kommer få de så fort de bara går. Gillar ju som sagt att pimpa bilar, uppgradera bilar m.m så det är ju också en väldigt stor anledning varför jag vill ha jobbet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Om vi tänker OOC, så håller jag på att bygga min egna EPA, 945, tycker det är väldigt roligt. Sen ingame så har jag varit mekonomen innan på multistaden men det var ett tag sedan, på andra servrar innan har jag varit både mekonomen chef och bennys chef. Jag var mekonomen chef på en ganska stor server under namnet "Distriktet RP".

Berskiv din karaktär? Min karaktär har en väldigt känslig bakgrund, något den inte vill berätta så mycket om men. Jag är en kille på 20 år som bor helt ensam i en lägenhet på Mission Row 69. Jag har dock en liten hund på 3 år som är en Golden Retriever som jag älskar, den är väldigt söt och gullig. Min pappa och min mamma dog i en bilkrasch för ca 4 år sedan så jag har bott själv sen jag var 16 år i deras gamla hus, skaffade mig en hund 1 år efter då jag kände mig så ensam och bort tappad så jag behövde någon att umgås med. Just nu är mina intressen lite allt möjligt tycker det är gott att dricka alkohol så jag brukar gå till Club Costa och köpa mig några drinkar, meckar väldigt mycket med bilar och jag tog en utbildning till att bli mekaniker för ca ett halv år sedan. Bilar är också ett stort intresse för mig och jag har väldigt många favoritmärken. Men min dröm bil är en Ferrari LaFerrari för den är riktigt fin och snabb.

Hur ofta kommer du vara inne? Kommer vara väldigt aktiv som sagt, kommer spela varje dag minst 4 timmar och på helgerna så spelar jag typ 9+ timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart tycker servern är den bästa just nu i svenska RP community och ifall jag inte blir chef så försöker jag hitta ett annat jobb. Men som sagt så är det mitt dröm jobb just nu då ingen är det och jag gillar att hålla på med bilar osv.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej inte i nuläget och kommer inte börja spela på någon annan server.

Har du läst våra Regler? Ja, såklart.

MVH/ Anton

Discord - Ant-0n#7520

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka