Nekad Ansar | Ban Överklagan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ansar

Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198905254484/

Ditt Hex-ID: 110000138536254

Vad är din discord tagg? pirat0510

Vem var det som bannade dig? 1.karto

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-07 024658.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff valde att banna mig för att jag hade tagit vapen från polis förådet att beslagtagna vapen och jag visste inte att men ej får alla röra dom jag tog dom sen lämnda jag dom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det jag kommer ihåg var att jag spealde på min andra kräktar och det var ganksa sent runt 02:22 där nånstans så skulle jag lämna vapen men det var fullt i plis förrådet och jag ville lämna vapenen men såg att det fans massor så jag valde att ta dom för att testa och sen la tillbaka dom jag inte har fel och nästa dag så varknar jag av att jag är bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag sulle säga felaktig ban för om jag minns rätt så la jag tillbaka vapnent och sen lämnade spelt och om jag inte har lakt som tillbaka så har jag dom på mig men jag är inte så säker men jag tror med sanolikt att jag la dom tillbaka och när jag skrev till 1.karto varför ja hade blevit bannad så s ahan att jag hade tagt vapen men jag had elakt tillbaka dom plus det var tydligt så att men inte en fick ta upp dom därifrån asså rör och pågtud av det så bannad han mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte exakt ihåg vad det var för ban jag ahr blvit men jag har inte blevit bannat på över 3 måndare och alltid hålt en bra rp nivå och detta som hände var ett misstag bara och jag viiste varkligen att men ej fick ta upp vapen från förådet asså inte ens röra dom så det var ett misstag av mig också och är riktig arg över att jag gjporde det jag burde ba väntat tills nät staff hade tömt alla vapenen så skull jag då gå och lämnan vapenen mensom sakt ett stort misstag av mig som inte kände igen reglerna men ska tänka på det tills näsat gång till 100 procent och föröska hålla den höga rp nivån jag bruka hålla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Och till nästa gågn om nåt sånt händer så kommer jag att alltid tala med satff och jag inte vet om något eller antingen förösker komenisera i spelt på ett bra Rp sätt och då kan jag få inte social Rp på det och göra det änue bättre och förösker alltid att ta redan på saker som jag inte vet och att ha sten koll på reglerna till nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag som sakt jag har hölt en bra med högt Rp nivå och detta hade lett till att jag inte hade blevit bannat på dom 3 seans5e månaderna och jag had etänkt mig dfet till frmtiden men det var så att jag gjorde ett fel misstag och 1.krto ville inte höra min sida av det och jag föstår han också det var ett misstag av mig och hoppas att jag kan få en ny chans på det härliga survern och få komma in in igen för jag har massor med roiga RP jag vill utgöra på denna survern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka