Nekad Ansar | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ansar

Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198905254484/

Ditt Hex-ID: 110000138536254

Vad är din discord tagg? pirat0510

Vem var det som bannade dig? Philip 320

Bild på banmeddelande: DDF27936-F1DD-42DB-9C0A-4AC0919E6811.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff valde banna mig för att jag hade tagit vapen från polis myndighetens fråd ocg då ansåg dom att det var kroption och valde att banna mig för det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har två gubbar i spelt en av mina gubbar är polis och det gubben var jag inne på igår den 2026/01/18 och jag var bara lite snabbt där inne för jag hade tråkigt med andra gubben och inget hände så jag valde att gå in i den för att vara polis för det bruka hända saker men eftersom att jag var en studerande polis och och det var inte så många vakna för att spelka eftersom det var ganska sent på kvällen så valde jag att utföska lite och gick till flrådet och kollade på alla vapen som fan och tog dom men jag visste varkligen inte att man ej får göra det så jag valde att ta vapen och kolla bara på dom eftersom det var sent så valde jag att stänga av och inte spela nån mer och seanre på dan runt 19.00 så skriver staff till mig att jag är bannat men jag visste varkligen inte att jag inte fick ta vapen därifrån och så dum jag var så glömde jag att lämna tillbaka det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte ett misstag från personalen utan det var helt mitt eget fel. Jag trodde att det var okej att som polis ta vapen därifrån och jag ville bara testa dem eller titta på dem. Det var alltså absolut inte ett felaktigt beslut från staffen utan det berodde på att jag inte visste att man inte får ta vapen därifrån. Det var mitt eget fel och jag borde ha frågat en staffmedlem eller en högre uppsatt polis om det var tillåtet. Tydligen får man inte röra vapnen alls och det tar jag fullt ansvar för. Det var ett dumt misstag och ett dåligt beslut från min sida. Jag var dessutom studerande polis och kände inte till alla regler exakt. Jag hoppas därför att jag kan få en till chans att bevisa mig. Jag vill även lägga till att jag inte har haft någon ban de senaste tre månaderna och totalt har jag haft två bans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigare ban var för över tre månader sedan och den berodde på att jag tog ut pengar från kassan vilket ledde till att jag blev bannad. Jag har tagit lärdom av det misstaget och det hade aldrig hänt innan. Den ban jag har fått nu var också ett misstag från min sida och ett dumt beslut, eftersom jag inte visste att man inte får ta vapen från polisförrådet. Sedan min senaste ban har jag inte blivit bannad igen och jag har hållit en hög RP-nivå på servern. Därför känns det väldigt tråkigt att bli bannad för något som man inte visste var förbjudet och som var ett ärligt misstag. Jag hoppas att ni kan ha förståelse för detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag blir unbannad kommer jag att fråga staff nästa gång om det är något jag är osäker på, för att ta reda på vad som gäller. Jag kommer även att göra allt för att undvika att göra samma misstag igen och försöka RP-a på bästa sätt jag kan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja om jag är osäker på något kommer jag alltid att kolla upp det med staffen, så att det inte uppstår några missförstånd eller misstag från min sida igen. Jag hoppas att ni kan ge mig en till chans och förstå min sida.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag är redo att betala för att få komma tillbaka till servern, men jag hoppas verkligen att ni kan ge mig en till chans eftersom det var ett misstag från min sida. Om det absolut inte går så är jag villig att betala för att bli insläppt igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka