Nekad ansökning Marja-lisa chef [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noel

Icke Medlem
Meddelanden
243
Reaction score
20
Användarnamn: Titan/ dc: Noel#2097

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lisa chef

Vad heter du IRL? Noel

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 640

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som det innan, kan datorerna på marja lisa. Vet hur en säljare ska vara Här är mitt cv för att få veta lite om mig Mitt namn är Ken länn. Ken länn är en trevlig person. Ken är 30 år. Kens uppväxt var bra det rullade på i skolan inte bästa betygen men än då bra. han bodde sin uppväxt i Lidingö tills han flytta när han var 18 till Östermalm. när han kom upp i 14-15 års åldern så vart han lite mer "bussigare" han jag lite hyss, han börja dricka göra lite små inbrott i hallar tex idrottshallar. när han vart 15 så köpte han en bmw epa han var så nöjd med den. han hade väldigt roligt med den kunde bli lite snutjag osv. det han mest gillade va att den gick i 200. i den tiden så hade han en tjej. han har fortfarande kvar henne men hon pluggar i USA. Kens dröm jobb var att jobba med bilar eller mäklare. runt 18 år så festa han varje helg och la pengar på det. han fortsatte med det i 3 år. sen skaffa han sig sitt första "riktiga" jobb, det var på däck team. han jobba kvar där i 3 år sen vart han biträdande på trim.se där han jobba tills han flytta till mutlistaden i multistaden jobba han som Gunillas och autoexperten chef till det här förslaget kom upp och han ville söka till marja lisa, mvh ken länn.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag är en bra chef. Kan anställda många, vet hur jag jobbar. Är en aktiv spelare. Jag är en mogen spelare vet va jag ska göra säljer bra anställer många. Kan menyerna. vet vad jag jobbar för och stävar. Stävar för ett bra Community mellan säljarna och kunderna. i mitt liv är det bäst att kunderna och säljarna har det bäst. när kunderna kommer ska det känna sig trygga och att det ska kunna hänga på marja-lisa utan att behöva köpa ett fordon och att det ska kunna vara öppna med allt en trygg plats helt enkelt. Samma med säljarna det ska vara en bra plats där det kan jobba ifred och ha roligt därför känner jag att det passar mig. Jag vill byta från autoexperten för jag vill ha ett stressigt jobb där man jobbar hela tiden har mkt kunder och roligt.

Beskriv din karaktär? Mitt namn är Ken länn. Ken länn är en trevlig person. Ken är 30 år. Kens uppväxt var bra det rullade på i skolan inte bästa betygen men än då bra. han bodde sin uppväxt i Lidingö tills han flytta när han var 18 till Östermalm. när han kom upp i 14-15 års åldern så vart han lite mer "bussigare" han jag lite hyss, han börja dricka göra lite små inbrott i hallar tex idrottshallar. när han vart 15 så köpte han en bmw epa han var så nöjd med den. han hade väldigt roligt med den kunde bli lite snutjag osv. det han mest gillade va att den gick i 200. i den tiden så hade han en tjej. han har fortfarande kvar henne men hon pluggar i USA. Kens dröm jobb var att jobba med bilar eller mäklare. runt 18 år så festa han varje helg och la pengar på det. han fortsatte med det i 3 år. sen skaffa han sig sitt första "riktiga" jobb, det var på däck team. han jobba kvar där i 3 år sen vart han biträdande på trim.se där han jobba tills han flytta till mutlistaden i multistaden jobba han som Gunillas och autoexperten chef till det här förslaget kom upp och han ville söka till marja lisa, mvh ken länn.
Hur ofta kommer du vara inne? nästan varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej bara multistaden

Har du läst våra Regler? Ja det har jag

Nekad.
Då det redan finns en Bilfirma-Chef
Tråd låst och flyttad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka