Nekad ... | Ansökan till Servervakt (emoslayer69)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Oskar060606

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad heter du på discord? edde12345

Ange ditt födelsedatum 7 Juni 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Kan vara varierat ifrån dag till dag, vecka för vecka men ungefär
Vardagar 16-21
Helger 18-23

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ett riktigt bra tag. Men har glömt min dc så fick göra en ny ;(. Men allt som allt är ungefär 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 gånger1694207700075.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. rollen som servervakt är huvudsyftet att hantera de mindre ärendena som vanligtvis inte prioriteras av personalen. Du är där för att hålla ett extra öga på RP (rollspel) som pågår på servern, eftersom personalen inte alltid kan vara närvarande.

Varför vill du bli servervakt på servern? Mitt mål är att bidra till en förbättrad RP-upplevelse och att servern fortsätter att utvecklas positivt. För närvarande finns det fortfarande många spelare som inte följer reglerna och stör den övergripande spelupplevelsen, och detta är något som vi behöver minska. Vårt högre personalteam behöver mer stöd med de mindre uppgifterna så att de kan fokusera på sina viktiga arbetsuppgifter på servern. Sammanfattningsvis vill jag göra en positiv inverkan på servern och bidra till dess framgång!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Genom att inneha vissa kommandon som servervakt, finns det potential för korruption och missbruk när dessa kommandon används på ett oetiskt sätt i vissa situationer. Det är av yttersta vikt att undvika missbruk av befogenheter och att upprätthålla en sund användning av dem. Det är oacceptabelt att missbruka sin makt och detta måste absolut förhindras.

Tillbaka