Antagen Ansökan till Kortfilm [Merov]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ALR_lejon

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
4
Jag heter adam_200asda.

Jag vill gärna ansöka till En mördare eller De tre huvudrollerna men jag kan också vara statist.

Jag tycker att jag hade passat bra för den här rollen för att jag är mogen, seriös och bra på RP. Jag lallar inte runt och jag följer alltid instruktioner. Jag tycker det här verkar vara ett fett projekt och hade varit kul att få vara med och göra något större än vanlig RP på servern.Jag har inte hållit på med skådespeleri innan, men jag har mycket erfarenhet av RP och vet hur man håller sig i karaktär och spelar sin roll ordentligt. Jag kommer ta det här på allvar och göra mitt bästa hela vägen.Jag är också en sån som gärna hjälper andra om det behövs, både under inspelning eller bara för att skapa en bra stämning. Jag respekterar dom jag jobbar med och skulle aldrig sabba nåt för någon.Min karaktär på Unive passar bra för både huvudroll eller mördare, eftersom han är laglig utåt men har en kriminell sida också. Det finns mycket man kan bygga på där.
Jag är redo att bidra och hade verkligen tyckt det varit kul att få vara en del av detta.

Nuvarande roller
🏷️Medlem
🔪Kriminell
👨‍⚖️Jobbstyrning
🛥Båtbolaget P/A

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka