Ej Antagen Ansökan gsp

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kebab240

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grove street pizzeria

Vad heter du IRL? Emanuel

Vad heter du på discord? Kebab240

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? sen i mars

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Vi har massor av förbättringsidéer och utvecklingsplaner för Grovestreet Pizzeria. Mina högsta prioriteringar är :s aktiviteter, säkerhet, kökshygien, kundservice och rättvisa. För att komma vidare med vår verksamhet kommer vi att rekrytera ny personal och etablera en ny ledningsgrupp, samt delägare. Aktivitetshantering sker väldigt ofta. Vad vi menar med säkerhet är att inga kunder med vapen kommer att släppas in i butiken. Därför har vi alltid säkerhets- eller poliser på plats när pizzerian är full. Jag ser till att mina anställda håller god hygien i köket när de bakar pizza. Här är några dagliga kontroller som du alltid bör följa innan du börjar göra pizza. Där står det bland annat att man ska tvätta händerna eller ha plasthandskar på sig. Vi erbjuder alltid leverans och skickar dig ett telefonnummer i vår annons där du kan beställa din pizza. Jag ser till att mina anställda håller en god ton. Jag vet att jag brukade jobba på ett pizzaställe och de anställda var supercoola. Men jag ändrar dem. Priserna kommer att uppdateras till mer realistiska priser. Lön och klädkod har också reviderats! Ett möte kommer att hållas. Och precis som Sky Club och andra nattklubbar introducerar vi ett nytt system där du kan boka en hel pizzeria där du kan äta efter jobbet, som andra företag gärna säger. Vi har även paketpriser!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på grovestreet pizzeria tidigare

Hur ofta kommer du vara inne? minst 3 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Tillbaka