Antagen Ansöka till Moderator

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
H

HampusEld

Gäst
Vad är dina gamla spelnamn?
Hampuseld

(Var ärlig om ditt namn i verkligheten)
Vad är ditt namn i verkligheten?
Hampus Eld

(Var ärlig om hur gammal du är)
Ålder?
14

(Om du inte har någon lämna denna blank)
Vilken rank har du just nu?

(Din tid i digital form som t.ex 13.00 eller 13:00)
När brukar du oftast vara inne på MultiPvP?
15:50 - 20:00

Har du någonsin blivit permanent eller temporärt bannad på servern?
Nej

(Lämna den här blank om du inte har några tidigare erfarenheter)
Vad är dina tidigare erfarenheter som staff?
Jag har varit staff på ULBRITA's server som har haft över 40 spelare på och då var jag Staff ansvarig, Head Admin och vice ägare av servern. Jag bannar folk som hackar och mutar folk som spammar och capsar i mängder. Tidigare erfarenheter som staff är ju att ajg kan många kommands och är en bra staff enligt mig och många andra som jag har hört det ifrån. (Ni kan även kolla med ULBRITA om det för han vet att jag är en bra person som kan bli staff och är en almän bra person).

Hur många timmar kan du vara inne varje dag totalt?
Det beror på hur mycket jag måste ta hand om utanför spelandet men annars så kan jag nog kansek vara inne minst 6-8 timmar.

Vilken minecraft server spenderar du mest tid på?
SMPSwedish och ChillNetwork

(Exempel: Philip320#9234)
Använder du discord och en fungerande mikrofon? Om ja, vad är ditt discord namn och discord tagg?
Hampus#9676

(Detta är inte för syfte för underhållning, utan för syfte att t.e.x. spela in bevis för en ban du gjort)
Kan du spela in?
Ja jag kan spela in och strema när det behövs.

(Nämn minst 5 stycken)
Vad kan du om plugins och i så fall vilka?
jag vet vad man använder vanish och coinspect till samt hur man använder worldedit och Essentials, EssentialsChat, EssentialsX

Varför vill du bli staff på MultiPvP?
Jag vill hjälpa till och banna folk som x-ray'ar och hackar och när andra i staff inte är inne.

Hur många MultiPvP staff medlems ansökningar har du gjort tidigare?
Inga

När gjorde du din senaste ansökan på MultiPvP?
2020-02-17 17:30

(Va ärlig)
Om någon säger att du är en Bra Staff, hur reagerar du på detta?
Jag skulle vara lungn och försöka förklara just varför jag gör som jag gör om de tycker att jag är en Bra Staff för att försöka få dem att inse att jag gör mitt bästa

(Innan och nu)
Vad vet du om MultiPvP?
Jag vet att det är en svensk minecraft server

(t.ex diagnoser som bl.a ADHD eller liknande)
Något annat vi borde veta?
Jag har adhd

Senast ändrad:
Hej Hampus!
Jag skulle vilja att du utvecklar ditt svar till frågan varför du vill bli staff på MultiPvP. Du kan till exempel lägga till speciella kunskaper, vad du ska göra på servern och lite mer specifikt kring vad du är bra på. :)

Tja Hampus!
har läst din ansökan och måste hålla med MultiAB på denna ansökan skulle vilja se mer utvecklande svar på frågor så som varför vill du bli staff på MultiPvP? och Vad är dina tidigare erfarenheter som staff? eftersom det är frågor som man skall utveckla och specifikt skriva varför just du vill bli staff och vad man har för tidigare erfarenheter.

Senast ändrad:
Hej Hampus!
Jag skulle vilja att du utvecklar ditt svar till frågan varför du vill bli staff på MultiPvP. Du kan till exempel lägga till speciella kunskaper, vad du ska göra på servern och lite mer specifikt kring vad du är bra på. :)

Okej ska jag skicka in en ny eller hur gör jag då om jag ska göra det så får jag lov att göra det imorgon när ajg nu ska gå och lägga mig

Tja Hampus!
har läst din ansökan och måste hålla med MultiAB på denna ansökan skulle vilja se mer utvecklande svar på frågor så som varför vill du bli staff på MultiPvP? och Vad är dina tidigare erfarenheter som staff? eftersom det är frågor som man skall utveckla och specifikt skriva varför just du vill bli staff och vad man har för tidigare erfarenheter.
mvh Wilmzor
Discord: Wilmzor#8688
Mail: [email protected]

Okej ska jag skicka in en ny eller hur gör jag då om jag ska göra det så får jag lov att göra det imorgon när ajg nu ska gå och lägga mig

Redigera bara, klicka på "Ändra" för att redigera, och ja du kan gärna redigera den imorgon. mvh wilmzor

Redigera bara, klicka på "Ändra" för att redigera, och ja du kan gärna redigera den imorgon. mvh wilmzor

Så nu har jag fixat det. Kan du kontakta mig på discord är du snäll willmzor??

Hej. Vad kul att du vill bli staff.
Det jag skulle vilja fråga är hur tror du att du skulle kunna förbättra servern om vi tog in dig, tror du att du kan göra så att vi växer och får fler medlemmar. kan du berätta på vilket sätt och hur du/vi ska uppnå detta?

Och sen också undrar jag om dina mål med servern också, vart vill du komma med servern. Strävar du efter att bli Admin eller ända upp till ledningen av servern eller vill du arbeta mest som Moderator här hos oss och sköta modereringen av servern?

Hej. Vad kul att du vill bli staff.
Det jag skulle vilja fråga är hur tror du att du skulle kunna förbättra servern om vi tog in dig, tror du att du kan göra så att vi växer och får fler medlemmar. kan du berätta på vilket sätt och hur du/vi ska uppnå detta?

Och sen också undrar jag om dina mål med servern också, vart vill du komma med servern. Strävar du efter att bli Admin eller ända upp till ledningen av servern eller vill du arbeta mest som Moderator här hos oss och sköta modereringen av servern?

Ja jag kan få in mer folk att spela om det behövs och jag har tänkt mig att jag kan vara moderator om det blir bra för isånnafall och att börbättra servern kan jag göra om det behövs

Ja jag kan få in mer folk att spela om det behövs och jag har tänkt mig att jag kan vara moderator om det blir bra för isånnafall och att börbättra servern kan jag göra om det behövs
Okej, det låter bra och att du kan få in fler och få communityt att växa. Samtidigt som du kan moderera servern och förbättra den, och därmed göra aktivt jobb som att vara på olika delservrar och specca andra spelare. Du låter som en hyfsat erfaren person som kan det mesta som krävs för att nå rollen som Mod på vårat community. :) Återkommer med svar inom kort!

Hej Hampus!
Skulle vilja se lite mer utvecklade svar, Och veta hur du skulle kunna förbättra servern.
Men annars tycker jag att det är helt okej, Och att det är roligt att du vill bli staff på MP!.

Mvh Bl0cket
Discord @Bl0cket#7594
:)

Hej Hampus!
Skulle vilja se lite mer utvecklade svar, Och veta hur du skulle kunna förbättra servern.
Men annars tycker jag att det är helt okej, Och att det är roligt att du vill bli staff på MP!.

Mvh Bl0cket
Discord @Bl0cket#7594
:)

Det är det att ajg vbet inte hur jag ska utveckla svaren det är lite svårt för mig när jag inte vet vad jag ska skriva när jag har ADHD. (JUST SAYING) Ge mig förslag på vad ni menar med det så kanske jag kan försöka utveckla lite svar på det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka