Nekad anqa | Whitelist ansökning [Adde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anqa

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
1
Användarnamn: anqa

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198171235031/

Vad är ditt namn i verkligheten? Stanley Y

Vad är ditt discord namn? anqa#6617

Vad är ditt födelsedatum? 22 November 2003

Berätta om din karaktär. jag skulle säga att min karaktär är en ungdom som söker ett jobb. Min karaktärs jobb skulle gärna vara något kriminellt som mc, eller kartällen, eller bara något vanligt jobb som bil mekaniker.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad pågrund av att jag kan hantera situationer som i verkliga livet och inte skulle failrp, skulle ta det seriöst och följa de regler som står i mulitstadensrp discord server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server för att jag ska bli mer pålitlig utav eran staff och få tag på jobb lättare inom servern.

Hur många timmar har du på FiveM? 500 rp timmar

Hur hittade du Multistaden? Genom att jag sökte på SWE på sök-baren i FiveM och då såg jag eran server som såg pålitlig ut för ni hade många medlemmar inne på servern.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag hat tagit ett uppehåll nu ett tag från FiveM och tänkte att det skulle bli kul att börja igen.

Nekad, utveckla om din karaktär och om varför just du skall bli whitelistad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka