Nekad anonym0322 | Ansökan till Servervakt - Emil!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anonym0322

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? anonym1269

Ange ditt födelsedatum 11 Januari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. jag e typ aktiv runt aktiv 2-4 timmar iblan kan jag spela 5 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? en månad och lite längre tror jag sen råka jag lämna en gång

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 17 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att ta dem mindre ärendena som inte staffsen har tid med t.ex kicka eller svbanna lallare, dv bilar och se till så inte folk slåss i greenzones som sjukhuset. Om det är nåt stort ärende som inte jag kan ta så skickar jag upp det till högre uppsatta. Jag hade varit en jättebra servervakt eftersom jag är väldigt aktiv och är ofta i greenzone som sjukhsuet eller piren och snackar med folk.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill hjälpa servern att rensa alla lallare och all som och dem som inte tar rpn nog seriöst, Jag har också sett att det ligger bilar och söndriga bilar överallt som jag kan dva för dem andra servervakterna brukar ju it göra de verkar de som. Jag känner också att jag passar väldigt bra som servervakt eftersom jag har mycket experience inom rp. Jag kommer se till så alla sköter suntförnuft.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. typ banna folk för själv vinna och lalla o banna folk utan anledning och abusar sina servervakt perms

Nekad, Utveckla dina punkter :) Du är välkommen att ansöka om 1 vecka!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka