Nekad Anomiser | Whitelist ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anomiser

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Anomiser/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Anomiser#6173

Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 25årig man som alltid gillat bilar och spenderar väldigt många timmar i garaget. Min karaktär kommer från ett ett hushåll med bra uppväxt och håller fortfarande på att växa i staden. Min karaktär är en energifull man med en personlighet som är blyg men har en kort stubin. Min karaktär är inte rädd för höga farter men kör ändå rätt så lungt. Enda sen min karaktär var 10 så har han alltid gillat bilar. Min största dröm var att en dag bli mattelärare men sedan märkte jag att det var tråkigare än förväntat. Just nu så håller jag på att lära mig om hur man meckar med bilar och hur det är att jobba som t.ex. mekaniker eller bärgare. Min största dröm för nuet är att bli anställd på falck.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag vill gärna hjälpa folk med sina bilar och få de att gilla bilar lika mycket som jag.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill kunna köra rollspel på en högre grad än någonsinn innan.

Hur hittade du Unive? Fick det rekommenderat av en vän.

Vad har du för mål med ditt rollspel? vill gärna få ett jobb som kan hjälpa folk och få deras bilar att rulla igen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Brukade köra på en amerikansk roleplay server där jag bland annat var sheriff och druglord.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top