Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Anomiser/
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin
Vad är ditt discord namn? Anomiser#6173
Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2005
Berätta om din karaktär. Jag heter Jonas Roosenquist. Jag är i 40års åldern och kommer ifrån en liten by i Norge. När jag var en liten pojke drömde jag om att bli en bilmekaniker eller bilförsäljare då jag alltid har haft ett stort bilintresse sen jag var ung. Jag skulle säga att mina känslor är väldigt lugna, det har jag varit ända sen jag varit ung. Dock så har jag en kort stubin. Jag är väldigt social och pratglad. man kan ju undra varför just Sverige men det är för att jag har släkt i Sverige. När jag fyllde 15 så hade jag lyckats tjäna ihop tillräckligt mycket pengar för en resa till Sverige men då blev min mamma sjuk och var tvungen att spendera pengarna på det. När jag insett att jag aldrig skulle kunna åka till Sverige så köpte jag en moppe och började klippa folks gräsmattor men efter ett tag så märkte jag att jag inte tjänade så bra. så jag började jobba i ett tacostånd inne i centrala Oslo. Efter ett tag hade jag ännu en gång tillräckligt med pengar för att åka till Sverige så då packade jag sakerna och åkte. När jag väl kom till Sverige så började jag jobba som mekaniker i småland det gjorde jag tills jag lärde mig språket. Och det är där jag befinner mig nu.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag är väldigt pratglad och bjuder gärna på mig själv. jag tycker RP är väldigt roligt så jag har en stor inlevelse. Jag är även väldigt chysst och kan gärna hjälpa folk i nöd.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill kunna köra rollspel på en högre grad än någonsinn innan och för att få ha kul med folk jag inte känner.
Hur hittade du Unive? Fick det rekommenderat av en vän.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att köra en så realistisk RP som möjligt och inte bara leka runt, att bara ha kul egentligen. Få hjälpa folk, och att få ha en gemenskap där alla försöker uppehålla en så bra RP som möjligt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Brukade köra på en amerikansk roleplay server där jag bland annat var sheriff och druglord. Men slutade för att den jämnt var full och man fick sitta i jättelång kö för att komma in.
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin
Vad är ditt discord namn? Anomiser#6173
Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2005
Berätta om din karaktär. Jag heter Jonas Roosenquist. Jag är i 40års åldern och kommer ifrån en liten by i Norge. När jag var en liten pojke drömde jag om att bli en bilmekaniker eller bilförsäljare då jag alltid har haft ett stort bilintresse sen jag var ung. Jag skulle säga att mina känslor är väldigt lugna, det har jag varit ända sen jag varit ung. Dock så har jag en kort stubin. Jag är väldigt social och pratglad. man kan ju undra varför just Sverige men det är för att jag har släkt i Sverige. När jag fyllde 15 så hade jag lyckats tjäna ihop tillräckligt mycket pengar för en resa till Sverige men då blev min mamma sjuk och var tvungen att spendera pengarna på det. När jag insett att jag aldrig skulle kunna åka till Sverige så köpte jag en moppe och började klippa folks gräsmattor men efter ett tag så märkte jag att jag inte tjänade så bra. så jag började jobba i ett tacostånd inne i centrala Oslo. Efter ett tag hade jag ännu en gång tillräckligt med pengar för att åka till Sverige så då packade jag sakerna och åkte. När jag väl kom till Sverige så började jag jobba som mekaniker i småland det gjorde jag tills jag lärde mig språket. Och det är där jag befinner mig nu.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag är väldigt pratglad och bjuder gärna på mig själv. jag tycker RP är väldigt roligt så jag har en stor inlevelse. Jag är även väldigt chysst och kan gärna hjälpa folk i nöd.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill kunna köra rollspel på en högre grad än någonsinn innan och för att få ha kul med folk jag inte känner.
Hur hittade du Unive? Fick det rekommenderat av en vän.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att köra en så realistisk RP som möjligt och inte bara leka runt, att bara ha kul egentligen. Få hjälpa folk, och att få ha en gemenskap där alla försöker uppehålla en så bra RP som möjligt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Brukade köra på en amerikansk roleplay server där jag bland annat var sheriff och druglord. Men slutade för att den jämnt var full och man fick sitta i jättelång kö för att komma in.