Nekad Annte | Medlem ansökning [sigge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Annte

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Steam-ID: 76561198383280801

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Neijström

Vad är ditt discord namn? Annte_#0255

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gambino Abdul han är 22 år. Gambino är född och uppvuxen i Sverige men både hans pappa och mamma kommer ifrån Gambia, Innan Gambino föddes så bodde Gambinos familj i Gambia tills Gambinos mamma Ayye fick ett jobb i sverige. Ayye tackar såklart 'ja' till jobbet och flyttar därefter till Sverige. Dock så kunde inte Gambinos pappa flytta med pågrund av att han var en högt upsatt soldat i Gambia. Detta resulterade i att Gambino växer upp enbart med sin mor. Gambino har en väldigt trassligt uppväxt genom att han har aldrig haft en pappa som är där och stöttar han, Gambino har varit aven sjuk på andra barn/vänner som har en pappa vilket har ledigt till att Gambino har hamnat i massor av bråk och slagsmål. Dettas resulterade i att han var tvungen att byta skola flera gånger vilket har gjort han mer osäker. Gambino har dock skaffat en livs vän genom dessa tuffa tider, vännen heter Hamko och är lika gammal som Gambino. Hamko och Gambino har nästan umgåtts med varandra varje dag sen dem slutade 6an. Båda har hjälpt och stöttat varandra när det har varit tufft, dem är som bröder. Lite personlighetsdrag på Gambino, Gambinos starkaste sida skulle nog jag säga är hans kreativitet, han är väldigt kreativ som person men även när det gäller olika yrken. Gambino är generös, omtänksam och en väldigt behaglig människa, dock som på varje människa finns det nackdelar vilket även Gambino har. När Gambino är irriterad så har han lätt till att få väldigt dålig attityd mot andra människor som kanske är helt oskyldiga, Gambino är också lite för över snäll ibland han kan ha svårt till att säga nej vilket kan vara negativt i vissa situationer

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på grund av att jag vet att det är en bra/seriös server med många spelare, dessutom tycker jag rp är väldigt roligt. Jag vill också utveckla min karaktär och skaffa jobb tjäna pengar och testa/utforska mycket i staden.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Flera kompisar lirar på servern och jag har hört att det är en seriös rp server med rimliga regler, vilket gjorde mig väldigt intresserad.

Hur hittade du Unive? Jag har vetat vad det var för server i något år men har inte testat den, men nu när flera av mina kompisar lirar på den så blev jag mer intresserad och det är alltid kul att ha några irl kompisar att spela rp med.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är självklart att utveckla mitt egna rollspelande att hitta svagheter och minska dem så gott jag kan, jag har också som mål att vara väldigt säker i alla slags situationer med mitt rollspelande.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt måla är att utveckla mitt netto som Gambino, jag vill även bidra till en bättre rp till server och bidrag till roliga och bra rollspelande situationer.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, har precis kommigt tillbaka till rp. Har haft ungefär 4 månaders uppehåll men innan dess så har jag spelat i 3 whitlisted servrar och 1 av dem var amrikansk rp server.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår till 100%

Tillbaka