Nekad Annte | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Annte

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Anton Neijström

Vad heter du på discord? Annte_#0255

Hur gammal är du? 19 år gammal född 2002

Hur många timmar har du på Fivem? ca 400

Varför vill du just bli chef på det jobbet? På grund av att jag tycker yrket värkar vara väldigt intressant dessutom vill bli chef för vi på securitas för vi på securitas behöver en chef. Jag tycker att securitas behöver en chef med bra och stort engagemang och att chefen ska kunna vara aktiv på sitt jobb och göra rätt ifrån sig. Jag vill också skapa ett så trygt samhälle som möjligt. Jag ser varje dag hur samhället blir farligare för alla det är därför man måste ha en bra och aktiv chef på securitas. Jag vill att fler ska känna sig tryga i samhället och på allmänna platser. Jag vill också skapa ett så bra team som möjligt på securitas och en bra arbetsmiljö. Jag har både stora drömmar under yrket jag har även jobbat där tidigare och är nu för tillfället är jag personal ansvarig på securitas och jag kan se nu va vi behöver jobba på och lära våra nya medarbetare. Jag vill också utveckla yrket till en bättre plats och ett bra och seriöst yrke. Jag hade tyckt det skulle vara en dröm att bli chef på Securitas. Jag vill även skapa samarbeten med många andra yrken så dom kan jobba tryggt och säkert och sen vill jag även att flera ska känna att dom är välkommna att jobba hos oss på securitas men då ska dom vara seriösa och ha bra RP nivåer. För jag ser allt för många tidigare som har jobbat på securitas som inte tar sitt jobb seriöst. Jag tycker även yrket är kul bra för seriösa och för personer som vill utvecklas mer under sin tid på unive.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jo, jag har varit 3 högsta uppsatt i Club De Muñeño vilket har gjort att jag har varit väktare vissa kvällar och därefter varit med om många olika händelser dessutom hade vi och Securitas en god dialog med varandra och samarbetade. Detta har även resulterar till att jag har sätt hur Securitas jobbar och hur dem agerar beroende på vilken situation som uppstår.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Gambino Abdul han är 22 år. Gambino är född och uppvuxen i Sverige men både hans pappa och mamma kommer ifrån Gambia, Innan Gambino föddes så bodde Gambinos familj i Gambia tills Gambinos mamma Ayye fick ett jobb i sverige. Ayye tackar såklart 'ja' till jobbet och flyttar därefter till Sverige. Dock så kunde inte Gambinos pappa flytta med pågrund av att han var en högt upsatt soldat i Gambia. Detta resulterade i att Gambino växer upp enbart med sin mor. Gambino har en väldigt trassligt uppväxt genom att han har aldrig haft en pappa som är där och stöttar han, Gambino har varit aven sjuk på andra barn/vänner som har en pappa vilket har ledigt till att Gambino har hamnat i massor av bråk och slagsmål. Dettas resulterade i att han var tvungen att byta skola flera gånger vilket har gjort han mer osäker. Gambino har dock skaffat en livs vän genom dessa tuffa tider, vännen heter Hamko och är lika gammal som Gambino. Hamko och Gambino har nästan umgåtts med varandra varje dag sen dem slutade 6an. Båda har hjälpt och stöttat varandra när det har varit tufft, dem är som bröder. Lite personlighetsdrag på Gambino, Gambinos starkaste sida skulle nog jag säga är hans kreativitet, han är väldigt kreativ som person men även när det gäller olika yrken. Gambino är generös, omtänksam och en väldigt behaglig människa, dock som på varje människa finns det nackdelar vilket även Gambino har. När Gambino är irriterad så har han lätt till att få väldigt dålig attityd mot andra människor som kanske är helt oskyldiga, Gambino är också lite för över snäll ibland han kan ha svårt till att säga nej vilket kan vara negativt i vissa situationer

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar - 15:00 - 00:00

Helger - 10:00 - 03:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nix

Har du läst våra Regler? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka