Nekad Annte | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Annte

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: 76561198383280801

Ditt Hex-ID: http://vacbanned.com/engine/check

Vad är din discord tagg? Annte_#0255

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? perm ban i discord

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står ingen anledning i bannen, Allt som står är att jag måste blu unbannad i discord för att kunna spela på servern.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte det därför jag överklagar. jag dog av helt random på servern när jag skrapa triss sen så skicka jag / report typ 20 ggr att jag skulle bli respawnad och anledning till varför. Ingen hjälper mig och sen så sitter jag i väntrum i 45 minuter men ingen drar in mig och pratar, jag skriver sen i unive dc server i allmän chatt att jag tycker det är dåligt att man ska behöva vänta såhär länge på få hjälp. Jag skrev inget dumt sa bara det sen radera mod min kommentar sen skrev jag * Hjälp mig istället för att radera min kommentar* då blev jag permbannad på fivem och bannad från dc servern. Pågrunnd av att jag fick vänta så läge tills att få hjälp har jag förlorat allt i mitt inventory!.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag dog av helt random på servern när jag skrapa triss sen så skicka jag / report typ 20 ggr att jag skulle bli respawnad och anledning till varför. Ingen hjälper mig och sen så sitter jag i väntrum i 45 minuter men ingen drar in mig och pratar, jag skriver sen i unive dc server i allmän chatt att jag tycker det är dåligt att man ska behöva vänta såhär länge på få hjälp. Jag skrev inget dumt sa bara det sen radera mod min kommentar sen skrev jag * Hjälp mig istället för att radera min kommentar* då blev jag permbannad på fivem och bannad från dc servern. Pågrund av att jag fick vänta så läge tills att få hjälp har jag förlorat allt i mitt inventory!.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag personligen tycker inte att man ska bli bannad för att skriva *Hjälp mig istället för att radera mina meddelande* och de mod hade radera var *jag tycket det är helt sjukt att jag behövt vänta mer än 45 minuter utan att fått hjälp* min mening är inte kränkande nån stans så förstår verkligen inte. Jag skulle gära vilja ha en förklaring på ban!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inga tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktiskt inte, inte skrevigt något alls i discorden och bara försätta vänta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

@Mamba.ma är det bara philip som kan lösa detta? för jag har skickat 2 såna hära nu och inte fått ett svar på 3 dagar.

Du som Medlem har ett ansvar att ha ett gott beteende, att sitta och idiotförklara hela staff teamet och bara bete sig på ett allmänt otrevligt sätt kommer inte accepteras, tänk på hur det ser ut för andra nya potentiella spelare att du sitter och sprider skit

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka