Accepterad Anne Frank | Whitelist ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Franken

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
11
Användarnamn: Anne Frank

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198833982478/

Vad är ditt namn i verkligheten? Frank isaksson

Vad är ditt discord namn? Franken #9095

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johnny sins och kommer från Florida i USA. Han har kommit till Sverige utan sina föräldrar. De bor kvar i Brooklyn. Sebastian älskar att laga mat och bilar. Sebastian har ADHD och vill att allt ska vara perfekt och prima. Älskar bilar och mat, det är kärleken i hans liv. Han är från USA som sagt så han är en jäkel på engelska, vilket innebär att han kan ta kunder runt om i hela världen. Sebastian har bott i staden i ungefär 3 veckor och har börjat tröttna på slakteriet. Han har försökt tjäna snabba pengar men hatar kriminaliteten. Därför tycker han att han ska hitta ett jobb som innebär något av hans intressen alltså bilar och mat.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra med att t ex vara med i flera scenarion och skapa fler scenarion, jag kommer att hjälpa dem som inte vet så mycket om rp privat utanför servern och hjälpa dem ansöka om en whitelist tex.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag hört att man får bättre möjligheter, det känns typ najs att vara de, har då varit det innan men nu finns den ej kvar så vill försöka igen och försöka sköta mig bättre och inte lalla.

Hur många timmar har du på FiveM? 340

Hur hittade du Multistaden? Jag frågade mina kompisar om vilken server dem körde på och dem sa den här och nu är jag som besatt ;)

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jag blev perma bannad här för sunt förnuft för jag körde för snabbt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka