Nekad Anne Frank | Whitelist ansökning [L1AMR0S]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Franken

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198833982478/

Vad är ditt namn i verkligheten? Frank isaksson

Vad är ditt discord namn? Franken #9095

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Simon Mutati, Simon har precis anlänt med flyget här i staden och trivs än så länge, Simon hade en brorsa här i staden men han blev dödad här i staden och alla hans grejer och pengar tog dem med så det fanns inte så mycket kvar till Simon i staden men det är just därför Simon försöker få en guldbiljett för det fick
Alex Mutati alltså Simons bror och han blev senare en rik och snygg man och Simon hade tänkt sig att försöka gå i samma spår som sin brorsa.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en seriös rp:are, jag kan reglerna, jag har varit det innan med Alex Mutati som nu inte fins längre. Jag kommer att försöka bidra med en så bra rp som möjligt här i staden och jag kommer att kunna hjälpa folk som inte vet så mycket för det har jag gjort i andra städer när folk varit nya på rp grejen och då har jag sättet mig och förklarat vad som gäller och så.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? just för att man kan få mer jobb, man respekteras ofta mer av andra spelare om man säger att man har en golden ticket ( whitelist ), Jag tycker även att det är roliga eftersom att man får varningar efter varje sak men gjort fel eller dåligt som typ brutit mot en regel att som whitelistad, så syns det typ.

Hur många timmar har du på FiveM? mellan 350 och 400

Hur hittade du Multistaden? Den kom upp på den nya uppdateringen på FiveM vilken som var mest populär kring mig typ.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja men det var väl för kanske ett år sen kanske

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope

Tillbaka