Nekad Anne Frank | Chef-jobb ansökan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Franken

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
11
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka om att bli chef på autoexperten.

Vad heter du IRL? Jag heter Frank.

Hur gammal är du? jag är en 06 som fyllde 14 i somras.

Hur många timmar har du på Fivem? 370 ish

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag tycker att det vore kul att bli chef på en autoexperten, jag menar det behövs någon på autoexperten som kan ta lite ansvar över hur det går för att nu under kort tid har det varit personer som har köpt en massa bilar för en massa pengar ur kassan och det skulle jag vilja ändra på genom att ta tag i situationen genom att bli chef. och sen så ser man aldrig chefen över Marja Lisas. Jag kommer även att ta det med personalen som jag kommer anställa att det minst ska finnas 1 personal hela tiden så att bilförsäljningen rullar på fint och som den ska. chef handlar om att kunna hantera sina anställda i alla situationer och vara positiv och trevlig mot dem och kunder, man ska kunna sköta både chefs jobbet och kunna jobba vanligt. Som chef är det även viktigt att komma överens med sina anställda om vad som är rätt och fel så alla får sin röst i firman. Jag kommer också välja ut anställda som jag tror är bra och kommer neka folk som vill bli anställda om jag inte tycker dom passar. Jag har aldrig varit chef men vill gärna prova på just eftersom att jag har mycket egenskaper om att fixa bilar vara trevlig mot kunder och få det att rulla på och styra upp lite.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag kan fixa bilar, jag kan ta ansvar, kommer vara aktiv riktigt ofta om jag får jobbet och jag kommer att bry mig väldigt mycket och jag kommer bara anställa dem som jag ser potential i och jag kommer vara väldigt sträng och se till så att det inte är några som bara jobbar för pengar. plus jag vet även hur man behandlar kunder på ett trevligt sätt. Jag har även redan jobbat på autoexperten ett bra tag så jag vet ju hur det fungerar och så.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Simon Mutati, Simon är född år 00 och är då 21 år.
Simon har en ganska stor familj som består av Alex Mutati som var Simons bror men som nu har gått bort för han blev bortrövad av staten här i staden, Alex var en rik och framgångsrik man som hade många feta bilar men eftersom staten tog honom så har Simon inte sätt något mer utav honom eller hans pengar eller bilar och Simons motivation är att bli lika framgångsrik som sin storebror blev och som första jobb så skulle mekonomen vara väldigt bra jobb då eftersom att Simon kan mycket om bilar och sånt.
Simon hade även en mor och en far men dem dog i den stora elden utanför Marja lisa när korvkiosken sprängdes ifrån ingenstans och ända sen dess har Simon fått klara sig själv. Simon har blivit bra uppfostrad i staden med många av sina vänner.
Simon hade bra betyg i skolan och många valmöjligheter i livet det är bara att han inte kan bestämma sig vart han vill jobba men nu äntligen har han bestämt sig för att gå på inom Autoexpert spåret.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att försöka at6t vara inne mellan 10 till 02.00 varje dag nu under jullovet.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nope

Har du läst våra Regler? Japp

Nekad, då det redan finns en ny chef men bra skrivet!
Låser & arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka