Nekad Anne Frank | Chef-jobb ansökan [EDVIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Franken

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
11
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka till att bli chef på mekonomen.

Vad heter du IRL? Jag heter Frank Isaksson.

Hur gammal är du? jag är 06 så jag är 14.

Hur många timmar har du på Fivem? jag har typ 360 ish.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att mekonomen inte har någon chef för tillfället och jag har goda kunskaper eftersom att jag varit chef på falk innan och biträdande på mekonomen och jag känner liksom att jag kan ta det ansvaret som krävs för att vara chef på en sån stor firma.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ju då som sagt varit chef på den andra mechanic firman som fanns som hette falk och jag har även varit biträdande på firman jag vill bli chef på nu alltså mekonomen.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Simon Mutati, Simon är född år 00 och är då 21 år.
Simon har en ganska stor familj som består av Alex Mutati som var Simons bror men som nu har gått bort för han blev bortrövad av staten här i staden, Alex var en rik och framgångsrik man som hade många feta bilar men eftersom staten tog honom så har Simon inte sätt något mer utav honom eller hans pengar eller bilar och Simons motivation är att bli lika framgångsrik som sin storebror blev och som första jobb så skulle mekonomen vara väldigt bra jobb då eftersom att Simon kan mycket om bilar och sånt.
Simon hade även en mor och en far men dem dog i den stora elden utanför Marja lisa när korvkiosken sprängdes ifrån ingenstans och ända sen dess har Simon fått klara sig själv. Simon har blivit bra uppfostrad i staden med många av sina vänner.
Simon hade bra betyg i skolan och många valmöjligheter i livet det är bara att han inte kan bestämma sig vart han vill jobba men nu äntligen har han bestämt sig för att gå på mekonomen.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer att vara inne så fort jag är hemma och inte har någon träning och det blir ju ganska ofta nu när jag inte får träna på grund av corona.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag eftersom att detta var en av dem få anledningarna till varför jag just började spela FiveM

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Ja men det är väldigt sällan och då så brukar det vara typ när jag och mina kompisar som spelar RSM free roam när vi tröttnat på att rp:a och då brukar vi bara lalla men varje gång jag är inne på Multistaden så är det alltid en seriös rp nivå jag försöker använda.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka