Nekad Anne Frank | Chef-jobb ansökan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Franken

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
11
Användarnamn: Anne Frank

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gunillas Lyxbilar AB

Vad heter du IRL? Jag heter Frank Isaksson

Hur gammal är du? Jag är 14 och ett halvt.

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har runt 190 timmar på FiveM.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag tycker att det vore kul att bli chef på en bilfirma, jag menar det behövs någon på Gunillas som kan ta lite ansvar över hur det går för att nu under kort tid har det varit 2 personer som har köpt en massa bilar för en massa pengar ur kassan och det skulle jag vilja ändra på genom att ta tag i situationen genom att bli chef. och sen så ser man aldrig chefen över Gunillas. Jag kommer även att ta det med personalen som jag kommer anställa att det minst ska finnas 1 personal hela tiden så att bilförsäljningen rullar på fint och som den ska. chef handlar om att kunna hantera sina anställda i alla situationer och vara positiv och trevlig mot dem och kunder, man ska kunna sköta både chefs jobbet och kunna jobba vanligt. Som chef är det även viktigt att komma överens med sina anställda om vad som är rätt och fel så alla får sin röst i firman. Jag kommer också välja ut anställda som jag tror är bra och kommer neka folk som vill bli anställda om jag inte tycker dom passar. Jag har aldrig varit chef men vill gärna prova på det eftersom att det verkar vara roligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag kan sälja bilar, jag kan ta ansvar, kommer vara aktiv riktigt ofta om jag får jobbet och jag kommer att bry mig väldigt mycket och jag kommer bara anställa dem som jag ser potential i och jag kommer vara väldigt sträng och se till så att det inte är några som köper ut en massa bilar med pengar från kassa. plus jag vet även hur man behandlar kunder på ett trevligt sätt.

Berskiv din karaktär? Jag heter Johnny Sins och jag är 31 år gammal, Jag föddes på sjukhuset här i staden, min mamma dog under förlossningen så henne han jag aldrig riktigt träffa, min pappa dog senare när jag var 20 år gammal av en brand vid Marja Lisas när han skulle köpa en supermoto till mig, jag kom undan branden men tyvärr så gjorde inte min pappa Stefan de. På fritiden om jag inte är ute och kör i någon av mina bilar så är jag antingen hemma och sover eller så har jag krockat med bilen. Ja som sagt jag är 31 år och enda sen 28 år tillbaka så har jag alltid brunnit för bilar, min största dröm är att jobba på en lyx bilfirma och eftersom att jag bor här i staden så passar ju Gunillas perfekt, jag är väldigt duktig med att hantera stress då jag jobbat på Marja Lisas i någon månad där jag var erfaren. Jag är en väldigt trevlig människa som gillar att prata med folk och ibland ge dem fattiga lite pengar eftersom att dem behöver det.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne i 5 h på vardagarna minst eftersom att jag går i skolan och måste pendla i 50 min och på helgerna så kommer jag att vara online i minst 7 h om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag göra.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Svaret på denna fråga är "nej"

Har du läst våra Regler? Ja det har jag, flera gånger t.o.m

Senast ändrad:
Nekad. Vi har hittat en annan som är mer relevant för jobbet.
Låser och Arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka