Accepterad Anne Frank | Ban överklagan [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Franken

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198833982478/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Mustiga Mauri

Vad är din discord tagg? Franken #9095

Vem var det som bannade dig? Det var kazlick.

Hur lång tid var din ban? den var i 5 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag blev bannad för halv ooc.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte faktiskt just eftersom att jag inte snackade ooc.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis som blev bannad för att ha snott en ambulans bil körde som dårar, det var han som körde och sen så blev han bannad när vi hade åkt till mirror park och sedan när jag sitter där i passagerar sättet och precis klivit ur så kommer det 2 grabbar som frågade mig vad som försiggick och då svarade jag att min kompis förmodligen blev tagen av staten och utvisad och inte välkommen tillbaka och andra sekunden så vart jag bannad för halv ooc.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker faktiskt att det här var en felaktig ban, för att jag inte anser att jag snackade ooc.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nope är ny till staden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade väl kunna ignorera dem 2 grabbarna som kom i bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nae inte riktigt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka