Accepterad Anne Frank | Ban överklagan [RoXx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Franken

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
11
Användarnamn: Anne Frank

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198833982478/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Autistic Monkey

Vad är din discord tagg? Franken #9095

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag blev permanent avstängs för duping.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade väldigt många dyra bilar i mitt garage.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på hockey träning och sen när jag kom hem och försökte komma in så vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att det var en felaktig ban men ändå ja, jag menar jag kan väl inte göra något av att bilförsäljaren spammar sälj fordon knappen för att hans internet är segt + det var ändå bara lambos för 2 miljoner och ingen redbull bil för då så hade jag förstått att dem misstänkt något.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var en ooc ban då jag var ny här på servern och inte kunde något typ. Ja har lärt mig väldigt mycket sen dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Sålt alla bilar men eftersom att det stod att alla bilar var ute ur mitt garage så kunde jag inte göra något men antar att dem wipe at mitt konto som jag spelat på ordentligt men de är bara att börja om.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, kunde sagt till en gud att det hänt men jag tänkte inte på det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka