Accepterad Anne Frank | Ban överklagan (Pontus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Franken

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
11
Användarnamn: Anne Frank

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198833982478/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Fra_nkz

Vad är din discord tagg? Fra_nkz#9095

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag blev bannad för ooc.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag pratade mycket ooc och jag var då ny på servern och visste ej så mycket om ooc men nu har jag varit bannad i en månad kanske och har läst reglerna och typ studerat eller vad man kan kalla de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle ta en jobb intervju då jag inte visste vad han menade så jag frågade honom ooc och då blev han fundersam som en bra rp:are och sa att en gud skulle ge mig en flygbiljett och det var just de som hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att det var en felaktig ban men jag tycker att den var lite för hård jag menar det var min andra dag här i staden och förväntade mig ej att bli permanent avstängd.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inga tidigare bans då jag var ny på servern när detta hände.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat blivit bättre på att rp:a innan jag kommer till en sån här rp server där rp:n är hård.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka