Nekad Anne Frank | Ban överklagan (kevin756756)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Franken

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
11
Användarnamn: Anne Frank

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198833982478/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Fra_nkz

Vad är din discord tagg? Fra_nkz#9095

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står permanent avstängd för combat log när jag försöker komma in.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag rånade en person som tydligen var en securita.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis skulle råna lite folk då båda behövde pengar då vi hittade den här mannen med en tesla vid sidan av vägen så jag tog fram min kniv och började hota honom med att jag skulle döda honom om han inte gav oss sina pengar, han ville då inte göra det så jag dödade honom och sen när jag precis skulle ta hans pengar från hans fickor så frös mitt spel, så jag tryckte på windows knappen för att se om mitt spel skulle stängas av för det brukar göra det om jag trycker på windows knappen och då stängdes mitt spel av så jag blev då senare tagen till en stör ej kanal så jag blev av med min whitelist och jag blev perma bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en väldigt felaktig Ban eftersom jag inte kan göra något åt att mitt spel kraschar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången blev jag bannad för ooc men då var jag ny på servern, andra var för sunt förnuft då jag körde snabbt som fasiken då jag behövde köpa mat akut annars skulle jag då dö, sista var då bug abuse då jag råkade sätta mig ner vid kön till idol då jag råkade glitchade mig in igenom en dörr så blev jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att råna honom och bara jobbat ihop mina pengar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej det har jag faktiskt inte gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka