Accepterad annawi80 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BRALEFFE

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199198983154

Ditt Hex-ID: steam:110000149d553f2

Vad är din discord tagg? Leo_102#9505

Vem var det som bannade dig? krabban

Hur lång tid var din ban? 12 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming, åker ner till guldvaskning med sportbil

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen anning åkte ner för att vaska lite guld för att kunna tanka min bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var uber sen när jag hade kört en kille så behövde jag tanka men det fanns inga pengar på banken och det var panik så att jag körde ner till guld vaskningen för att vaska i 2 minuter bara för att kunna tanka och då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban eftersom att jag bara behövde tanka min bil men hade inga pengar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för att jag råkade krocka in i någon och resten var bara missförstånd.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingen anning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka