Accepterad annawi80 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BRALEFFE

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198880328340

Ditt Hex-ID: 110000136d70a94

Vad är din discord tagg? Leo_100#2136

Vem var det som bannade dig? Min ban är buggad! Behöver nog lösas av philip 320.

Hur lång tid var din ban? Det var en permanent ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Trakaserier

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har blivit godkänd på min ban överklagan. Men det står inte för Staffs att jag är bannad fast att jag är det. Kan du hjälpa mig med detta philip?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har varit bannad men sedan så blev jag godkänd. Han som bannade mig har unbannat mig på allt men min ban är buggad. Så att jag tror att philip 320 kan hjälpa med detta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad från unive för att jag har haft mask på allmän plats. Jag har även blivit bannad för att jag inte rpade till räckligt länge när jag har krockat sen har jag också blivit bannad för metagaming och det har jag verkligen tagit lärdom av! Jag har aldrig varit i ett discord samtal när jag kört unive igen. Sedan har resten bara varit missförstånd. Jag kan skriva vad som hände när jag metagamade eftersom att det var den största bannen. Jag och mitt gäng skulle storma ett annat gäng eftersom att dem hade kidnappat våran viceboss. Hela stormningen var katastrof. Det började med att jag och mina kompisar sköt dem som stog ute på gården. Mina kompisar började sedan loota dem på grund av slut på ammo. Det ät verkligen katastrof rp. Sen så stormade vi och dödade hela deras gäng. Mina kompis började sedan loota och bära kroppar hit och dit istället för att bara åka där ifrån.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? .

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår till 100%!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka