Accepterad annawi80 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BRALEFFE

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199198983154

Ditt Hex-ID: steam:110000149d553f2

Vad är din discord tagg? Leo_102#9505

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning kan ha varit för att han inte trodde att vi rpade när vi krockade men det gjorde vi. Vi satt kvar i bilen och sa Ah Aj Ah i några sekunder.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va på Fastighetsbyrån och snacka med de att jag skulle köpa en lägenhet då åkte vi iväg och kolmen de bah att det e svårt att sälja tillbaka till oss sen vi bah okej hejdå sen åkte vi iväg och hitta på något kul sen gjorde vi det sen efter det vi splittrade vi la hur den såg ut vi tyckte att lägenheten va ful och försöka sälja tillbaka åkte iväg till piren det va helt t skulle köpa lägenheten då gjorde vi det sen åkte vi till lägenhemt det är 500 personer som spelar men inga på piren så tänkte jag att jag vill sälja min bil och få pengar för att köpa bättre bil så att jag kan flexa lite med min nya fina bil som jag alltid ville ha och då ville min kompis jobba hos polisen sen jag bah okej min broder sen han bah okej vi börjar jobba där sa min kompis till mig sen han bah kom till polisstationen jag bah okej sen åkte jag ditt för att jag skulle börja jobba där sen sa min kompis att han har bilen där ut sen såg jag någon i hans bil sen jag bah det e någon som tjuvkopplar din bil han bah stanna han eller dra ut han jag bah skit i han nu sen han bah nej nej det är min bil så åkte vi iväg till han stanna på trafikljus sen stanna jag framför han han körde iväg så jag åkte efter han typ i 230km/h sen kom vi till torget sen jag stanna till så det bliv 130km/h och krocka och vi sa ajajaj i några sekunder sen såg jag att han börja spränga iväg och han rpar inte då ville jag inte rpa mer än ajajaj för att han kommer bah springa iväg för såna nya medlemmar fattar inte att de ska bah stanna istället för rpa så jag spränga efter han sen slåg jag han för att han ska stanna och säga vrf han tog bilen då bliv min kompis bannad och bliv arg och sen jag bah vad hände han bah bliv bannad sen jag gick på bajs i munnen också sen bliv jag arg som fan för att jag älskar unive som fan spelar typ när jag vaknar till kl 4 har gjort det de senaste dagarna för att unive e så roliga server att spela på och bra medlemmar och snälla personer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban för att jag tycker inte att vi gjorde någon powergaming. Det ända vi gjorde var och få tillbaka min bil. Vi krockade och sa aj aj aj i några sekunder och sedan drog vi ut för att ta ett seriöst snack med honom men då blev vi bannade. Jag vill absolut inte ha något bråk med staffsen och älskar denna servern jag blev så besviken och ledsen när jag blev bannad!

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång var för att jag hade mask på allmän plats men det var verkligen ingen fara för att det var bara en timme och resten har bara varit missförstånd. Eftersom att det här är 2 dagar så är det segt eftersom att jag älskar och spela unive och varje gång jag har tid så sätter jag mig och spelar och har lika kul varje gång så att man blir jätte ledsen när man blir bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta i att jaga han som tog min bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut måste börja tänka mig efter när jag spelar lovar kommer aldrig göra om det!!!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut förstår till 100%!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka