- Meddelanden
- 51
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo
Ditt discordnamn: Leo_100#2136
Ange ditt födelsedatum 19 September 2008
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag känner att jag är mogen nog att ta ansvaret för att bli staff och ta ansvaret för att utveckla unive så gott jag kan. Jag vill även bli staff för att jag har rpat som krim och icke krim i ett bra tag. Jag har även varit servervakt i ungefär 1 månad så jag kan det mesta. Jag har även många vänner inom staff teamet och dem har berättat vad man skall göra som helper och vad det innebär att vara helper. Jag kan hantera stress och jag är lugn i stora ärenden. Jag skulle även kunna säg ifrån om det skulle behövas i t.ex support ärenden. Jag kommer göra mitt bästa i staff teamet och jag kommer inte gör dig missnöjd!
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? tisdag: 08.00- 02.00 ungefär
Onsdag: 08.00- 02.00 ungefär
Torsdag: 08.00- 01.00 ungefär
Fredag: 08.00- 03.00
Lördag 11.00- 04.00
Söndag 09.00- 04.00
Sen på vardagar osv så kommer jag kunna spela
Måndag: 16.00-00.00
Tisdag: 15.00- 23.30
Onsdag: 16.00- 23.30
Torsdag: 15.00- 23.00
Fredag: 14.00- 02-04.00
Lördag 10.00- 03.00
Söndag 10.00- 23.30
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i drygt 10 månader.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej jag har aldrig varit staff. Men jag kan rätt så mycket inom området.
Jag kan t.ex
/Noclip= det är när man blir onsynlig och kan flyga.
/Bring= det är när man tar någon till dig själv.
/Goto= det är när man behöver gå till en person typ om man är i ett ärende så kan man skriva /goto id 445.
/Tpm= när man sätter ut en markering på mappen och skriver /tpm så teleporteras man dit.
/Kick= det är när man kickar nån från serven, /kick id 445.
/Freez= det är när man freezar nån att den står helt stilla och inte kan röra på sig.
/Unfreez= det är när man ska unfreeza den personen som har blivit freezad.
/Revive= det är när man revivar nån typ om nån spawnar död så skriver man /revive id 445.
/giveitem (id) (item)
/dv (radius)
/toggleid
/togglename
/skin (id)
/ban (tid) /anledning)
/unban (hex id)
/setjob (id) (jobid) (level)
/v (fordon)
/addkey
/spec
/ped (id)
/ooc skriver till alla i serven
/clerachat man rensar chatten för sig själv
/clearchatforall man rensar chatten för alla
osv...
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag hade kunna jobbat inom alla områden men det är som sagt helst support/donation som jag helst hade velat jobba inom.
Ditt discordnamn: Leo_100#2136
Ange ditt födelsedatum 19 September 2008
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag känner att jag är mogen nog att ta ansvaret för att bli staff och ta ansvaret för att utveckla unive så gott jag kan. Jag vill även bli staff för att jag har rpat som krim och icke krim i ett bra tag. Jag har även varit servervakt i ungefär 1 månad så jag kan det mesta. Jag har även många vänner inom staff teamet och dem har berättat vad man skall göra som helper och vad det innebär att vara helper. Jag kan hantera stress och jag är lugn i stora ärenden. Jag skulle även kunna säg ifrån om det skulle behövas i t.ex support ärenden. Jag kommer göra mitt bästa i staff teamet och jag kommer inte gör dig missnöjd!
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? tisdag: 08.00- 02.00 ungefär
Onsdag: 08.00- 02.00 ungefär
Torsdag: 08.00- 01.00 ungefär
Fredag: 08.00- 03.00
Lördag 11.00- 04.00
Söndag 09.00- 04.00
Sen på vardagar osv så kommer jag kunna spela
Måndag: 16.00-00.00
Tisdag: 15.00- 23.30
Onsdag: 16.00- 23.30
Torsdag: 15.00- 23.00
Fredag: 14.00- 02-04.00
Lördag 10.00- 03.00
Söndag 10.00- 23.30
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i drygt 10 månader.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej jag har aldrig varit staff. Men jag kan rätt så mycket inom området.
Jag kan t.ex
/Noclip= det är när man blir onsynlig och kan flyga.
/Bring= det är när man tar någon till dig själv.
/Goto= det är när man behöver gå till en person typ om man är i ett ärende så kan man skriva /goto id 445.
/Tpm= när man sätter ut en markering på mappen och skriver /tpm så teleporteras man dit.
/Kick= det är när man kickar nån från serven, /kick id 445.
/Freez= det är när man freezar nån att den står helt stilla och inte kan röra på sig.
/Unfreez= det är när man ska unfreeza den personen som har blivit freezad.
/Revive= det är när man revivar nån typ om nån spawnar död så skriver man /revive id 445.
/giveitem (id) (item)
/dv (radius)
/toggleid
/togglename
/skin (id)
/ban (tid) /anledning)
/unban (hex id)
/setjob (id) (jobid) (level)
/v (fordon)
/addkey
/spec
/ped (id)
/ooc skriver till alla i serven
/clerachat man rensar chatten för sig själv
/clearchatforall man rensar chatten för alla
osv...
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag hade kunna jobbat inom alla områden men det är som sagt helst support/donation som jag helst hade velat jobba inom.
Senast ändrad: