Nekad annanas_70 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

annanas_70

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alvin

Vad är ditt discord namn? annanas_70

Vad är ditt födelsedatum? 21 November 2009

Berätta om din karaktär. ragnar bengtson är född 1998-10-14 så 26 unive är hans första stad och han trivs. ragnar är lite blygg lite svårt att få vänner. hans intrese är att bli kriminel och kanske skapa ett gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kommer göra rp lite roligare för alla är inte bara ute efter att vinn kommer till exempel i en bil jakt så tänker jag göra så det blir roligare för alla både för polisen och mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man är inte bara ute efter att vinna hela tiden

tror att det är vad det betyder men är inte riktigt säker skulle va bra om ni typ kan säga vad det är tack!!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM är att man inte ska döda nån eller slå utan en giltig anledning. metagaming är att om jag har blivit skjuten och dör så kan inte jag minnas nåt efter senariot

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har lite har kollat på rp i typ 2 år och fick min först dator i julas och började spela för typ 3 dagar sen

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har koll på rp och vet att jag är ny inom rp så det här är min första medlemskap ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka