Nekad ANKMAFIA08 | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ANKMAFIA08

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199386198635/

Ditt Hex-ID: 110000154fe026b

Vad är din discord tagg? ANKMAFIA01#2309

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 60 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-02-01 222724.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag anntar att jag lagade in i någon för jag körde inte in i någon så skulle aldrig göra det eftersom att det bara är väldigt onödigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid polistationen och skulle hämta ut ett id kort sen när jag skulle dra så körde jag bara iväg men innan jag hade börjat köra framåt så frös mitt spel till så att jag bara hörde ljuden som om att en bandspelare hade hackat upp sig sen kom jag till fivems hemskärm.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag antar att det inte var det från deras sida men från min sida såg jag eller körde på någon eftersom att mitt spel frös men för dem så laggade jag säkert upp och ner och hitt och ditt vilket är lite frp men det är inget jag kan hjälpa. jag kan förstå från deras sida om jag laggade in i något.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit det ett par gånger innan var av senaste gången så ringde jag polisen med handbojor på mig vilket är väldigt frp och jag har aldrig gjort det efter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej jag kan inte hjälpa att jag laggar det är min dators fel eftersom att den är väldigt dålig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej jag hade inte direkt kunnat göra något annurlunda efter som att det var offriviligt lagg eller vad man nu ska kalla det det laggade helt enkelt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka