Accepterad Ankisshhh | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ankisshhh

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten?
Wille

Vad heter du på discord?
Ankisshhh#0841

Ange ditt födelsedatum
14 Januari 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig?
Att vara medlemskaps ansvarig innebär att ha ansvar för att ge medlemmarna den hjälp dem behöver. Detta inkluderar att hålla koll för det nya medlemmar, och se till att ansökningarna läs i tid.

En av anledningarna till att jag vill ha rollen som medlemskaps ansvarig är att de har ett starkt engagemang för att hjälpa till och förbättra Unive, och vill se till att den fortsätter att växa och ta in många roliga RPare. Genom att ha kontroll över medlemmarna kan jag säkerställa att dem både sköter sig men även ger råd och tips till dem som är nya. Sen så vill bli medlemskaps ansvarig för att jag tycker om att arbeta med människor och att hjälpa dem att bli involverade i servern.

Jag känner även mig bekväm till att hjälpa till vilket gör att jag inte har problem att utveckla servern. Sen har jag även mycket erfarenheter och vet hur rollen som medlemskaps ansvarig fungerar vilket underlättar enormt för mig. Det finns många olika anledningar till varför någon skulle vilja bli medlemskaps ansvarig. och det är helt enkelt för att jag vill hjälpa till med så mycket som möjligt för serverns utveckling.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig?
En person som söker rollen som medlemskaps ansvarig bör kunna visa en stark förmåga till att hantera medlemmar och ha erfarenhet av rollen. De bör också ha en god förmåga att kommunicera med människor på ett tydligt och effektivt sätt och att underlätta missförstånd som kan uppstå när man arbetar med människor.

Varför ni ska välja mig som medlemskaps ansvarig är för mina tidigare erfarenheter som rör sig om rollen. och den kunskapen jag har av att stödja nya medlemmar genom att skapa en välkomnande miljö som uppmuntrar spelarna till servern. Det är även viktigt att vara noggrann så det inte blir stora missförstånd och arga miner. Jag känner att jag både har kunskaperna men även erfarenheten för att kunna ta denna roll och det är därför ni ska välja mig som nästa medlemskaps ansvarig.
Det är därför jag tycker att jag passar och att ni ska ta in mig som medlemskaps ansvarig på just Unive!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor?
Först och främst är det viktigt att visa respekt för andra människors känslor och idéer. Detta innebär att man lyssnar aktivt på vad andra säger, tar hänsyn till deras synpunkter och behandlar dem med vänlighet och empati. Genom att visa respekt för andra människor kan man bygga upp förtroende och föra det vidare till andra personer.

En annan viktig princip är att vara öppen och ärlig. Det är viktigt att kommunicera på ett tydligt sätt så det inte blir några onödiga missförstånd med det är även viktigt att vara ärlig och inte använda sig av massor med lögner. Genom att vara öppen och ärlig så tycker jag att man kommer längre i livet.

Det mesta handlar om att bemötande andra människor som man själv vill bli behandlad och det tycker jag är att visa respekt och att vara en bra medmänniska till samhället.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive?
Jag vill visa att det ska betyda något att vara medlem och visa att jag med medlems rollen kan bete mig och visa respekt för andra men även kunna RPa bra utan att bryta på reglerna dagligen. Mitt mål är att alla med medlems rollen ska kunna ha kvar den för att det sköter sig men även visa fram vilken RP man vill ha på Unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha?
Som medlem ska du kunna visa respekt mot alla ooc men även håll sig från lall ingame. Om alla tänker rätt så kommer det inte vara något problem med whitelist RPn på servern och det tror jag kommer bygga mer spelar men även mer seriösare spelar på servern. Kraven som jag anser är för medlemmar är väll bara att man kan sköta sig ingame och ooc. Så om alla sköter det så ser jag inget problem med RPn.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig?
Det ansvaret jag känner att jag skulle ha är ett stort ansvar över dem whitelistade spelarna på servern för servern bästa. Alltså att du inte tar in folk som inte kan något av regler och istället för att bara neka efter neka så kan du berätta för dem vad dem behöver kunna för att bli godkänd. Sen när dem kan som får det en ny chans och där med förmodligen klarar det. Så jag ser att ansvaret är stort som medlemskaps ansvarig då du "bestämmer" RP nivån.

Hur ser din aktivitetet ut?
Min aktivitet ser olika ut nu på lov kommer den vara mer en på vardagarna
Måndag 17:00-00:00
Tisdag 15:30 - 00:30
Onsdag 16:30-00:00
Torsdag 16:30-00:00
Fredag 15:00-01:00
Lördag 13:00-02:00
Söndag 12:00-01:00
Typ hur det ser ut

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden?
Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss?
Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka