Accepterad Ankishhhh | Medlem ansökning [omgkarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ankishhhh

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zeth

Vad är ditt discord namn? 𝕂𝕣𝕠𝕥𝕥𝕚𝕤𝕙™#3125

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2007

Berätta om din karaktär. lars är 34 år gammal och är född och uppvuxen i en liten by tätt utan för örebro. Hans uppväxt var riktigt tufft. Hans pappa var en grovt kriminell knarklangare som gjorde mycket dåligt i sitt liv. Han hade också efter sin skoldag sett sin mamma hänga sig själv i garaget och därmed fick han trauma. Han visste inte riktigt vart i livet han skulle ta vägen efter det. Efter dessa händelser började han hänga med fel personer och hans liv vändes till det han inte ville som liten. Han blev ett gatubarn som började sälja droger precis som sin far gjort. Efter några års kriminalitet visste han att det fanns en väg ut. En dag blev han knivhuggen i bröstet och blev genast förd till sjukhus av ambulans. När allt var under kontroll så berättade han att vad han hade varit med om och att han behövde hjälp. Och det fick han. Han var på rehab i 1 år och sedan plaserad på ett boende. Därefter fick han ett jobb och det började gå bra för honom som bil mekaniker. Han började få intresse av fordon och andra motorer. Senare efter ett år hittade han sin livs kärlek och fick barn. Därefter flyttade dem till staden Unive där han bor nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bli medlem för att jag har spelet en hel del på denna server innan och har fattat tycke för den. Jag känner att det är en go comumnity och att spelarna är väldigt roliga att dela med sin rp med. Jag känner att rp är min grej och därför skulle jag vilja bli medlem.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja kommer bidra med kriativitet, alltså många bra idéer. Jag kommer ha en väldigt seriös rp nivå och jag kommer bidra med många bra och roliga scenarion och situationer. Jag är också en väldigt aktiv person som vill komma igång med rp:andet.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive då den var längst upp på svenska listan, men även att många kompisar har delat servern till mig.

Hur tar du intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Tillbaka