Accepterad Ankishhhh | Medlem ansökning [BING]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ankishhhh

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/teenisen/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zeth

Vad är ditt discord namn? Ank1sh#6896

Vad är ditt födelsedatum? 10 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sebastian Rambo han är 22 år gammal och är uppvuxen i Sverige hanns pappa är ifrån Sverige medans hanns mamma är ifrån Storbritannien. Sebastian växte upp i en bra familj med föräldrar som hade stor förmögenhet då hanns pappa som är 45 år gammal jobbar som bankchef och hans mamma som är 42 år gammal jobbar som ekonomi och finanschef. Sebbe gick på Blackebergs gymnasium i tre år efter det så flög han och hans vänner på en studentresa till marbella och bodde där i två år men nu så är han tillbaka i Sverige och han vet inte riktigt vad han ska jobba med han har provat lite olika jobb men har inte hittat något bra hittills så just nu så chillar han bara hemma i hanns föräldrars vill och åker runt i deras bilar men Sebbe har planerat på att ansöka till något form av jobb inom kort då hanns föräldrar inte vill att han ska bo hos dom hela hanns liv dom vill ju att han ska kunna köpa något eget och självklart vill han ju själv det. Han har också en drömbil som han samlar till vilket är en Mercedes-Benz C63 AMG som han håller på att spara ihop till Sebbe har stort intresse på bilar och motorcyklar vilket ger han en morot till att skaffa ett jobb och få in dom här pengarna så att han kan köpa det han vill.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Anledningen till varför just jag ska bli medlem är för att jag är bra på RP:a eftersom jag har mycket erfarenhet av det då jag har rollspelat på FiveM i flera år detta gör så att jag även vad som krävs av mig för RP. En annan anledning till varför just jag ska bli Verifierad är för att jag kan bidra med roliga, spännande, avancerade och häftiga scenarion som kommer vara krävande av både poliser och andra kriminella. Ett exempel på ett av dessa Scenario skulle kunna vara en bankrån då jag inte bara kommer skjuta som galningar utan att jag först gör en lång och välplanerad plan till rånet med flyktbilar, vapen, masker, kläder, en hideout efter rånet och mycket mer. Senare när rånet utförs så skulle det bestå av många spelare med seriös och veklig RP.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ja jag kan bidra med bra rp och göra så andra folk får bättre rp det kan jag bidra med

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att du inte spelar för de andras vins också så vi kan säga att du är i ett scenario med polisen och att det fångar dig du gör det inte för att vinna du gör det för att båda ska ha en chans att vinna

Hur hittade du Unive? jag hitta unive genom att en kompis rekommenderade unive och berättade om mycket bra saker om servern.

Tillbaka